بنر بالای صفحه
جادو فروش
جادو فروش

فروش ویژه

کتاب جادو فروش

معرفی کتاب جادو فروش

(2)
کتاب جادو فروش (با 555 تماس بگیرید!)، اثر اوبرت اسکای ، با ترجمه زهرا توفیقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 228,000 26%

168,720

228,000 26% 168,720

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
18%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
19%
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: اوبرت اسکای ویرایش: -
مترجم: زهرا توفیقی تعداد صفحات: 388
انتشارات: پرتقال وزن: 186
شابک: 9786004626996 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های کودکان آمریکایی،قرن21،مناسب بالای 12سال)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب میان جنگل‌های انبوه «اورگان»، کلبه چوبی کوچکی بود که بام شیروانی سبز و پنجره‌های گرد داشت. مردی به نام دکتر «امیت تافی»، مخترع و عصب‌شناس، به همراه همسرش دکتر «میا»، روان‌شناس نظری و پسر 7 ساله‌اش «اوزی» در این کلبه زندگی می‌کردند. خانواده تافی هفته اول اقامتشان در جنگل را به گشت‌وگذار پرداختند، چند روز بعد وقتی اوزی کنار دریاچه بازی می‌کرد صدای جیغ مادرش را شنید، وقتی اوزی خود را به کلبه رساند دو مرد سبزپوش را دید که پدر و مادرش را دستگیر کرده‌اند و آن‌ها را کشان‌کشان با خود می‌برند... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اوبرت اسکای

اوبرت اسکای

در حال حاضر مطلبی درباره اوبرت اسکای نویسنده جادو فروش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهرا توفیقی

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا توفیقی مترجم کتاب جادو فروش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا توفیقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید