بنر بالای صفحه
راهبی که فراری اش را فروخت نشر امضا
راهبی که فراری اش را فروخت نشر امضا

فروش ویژه

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر امضا

معرفی کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر امضا

(2)
کتاب راهبی که فراری اش را فروخت!، اثر رابین.اس.شارما ، با ترجمه حسین صداقت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات امضا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 180,000 26%

133,200

180,000 26% 133,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

راه و رسم زندگی داستان ابراز وجود داستان

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
15%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: رابین.اس.شارما ویرایش: -
مترجم: حسین صداقت تعداد صفحات: 296
انتشارات: امضا وزن: 300
شابک: 9786009553495 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان راه و رسم زندگی،داستانهای انگلیسی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب «راهبی که فِراری‌‌اش را فروخت»، داستان زندگی «جولیان مانتل» است؛ مردی که در زندگی‌اش چیزی کم نداشت. او فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق از دانشگاه هاروارد بود و به عنوان یکی از بهترین وکلا در ایالات متحده شناخته می‌شد. او در یک عمارت بزرگ زندگی می‌کرد و خودروی فِراری قرمزرنگش، مثل گوهری در حیاط خانه‌اش می‌درخشید. او واقعا رؤیایی زندگی می‌کرد. با این حال، حقیقت تلخی برای او وجود داشت که به شدت تلاش می‌کرد و با جدیت، مسئولیت‌های مهمی که به دوشش داشت را رسیدگی می‌کرد. او توانسته بود با پشتکارش به هر چیزی که می‌خواهد برسد، اما ... چه فایده! سرانجام، فشار کاری زیاد و تحمل استرس‌های بیش‌ازحد کاری، باعث شد در یکی از جلسات دادگاهش، دچار حمله قلبی شود و در کف سالن، به زمین بیفتد. پس از آن واقعه، او هرگز به سمت قانون و وکالت نرفت. حتی پس از حمله قلبی‌اش، با هیچ یک از کارکنان شرکتش تماسی نگرفت. برخی از کارمندانش، شایعه کردند که وی برای تجربه‌ یک زندگیِ ساده، به هند نقل مکان کرده است. اتفاقا این شایعه درست از آب درآمد. مانتل قبل از عزیمت به هند، عمارت و فِراری خود را فروخت. او پس از آن اتفاق، مطمئن شده بود كه لذت‌ بردن از زندگی، فراتر از مسائل مادی شکل می‌گیرد. سه سال گذشت و مانتل به دیار خود بازگشت و بدون هماهنگی به دفتر یکی از همکاران سابقش رفت و با تبسمی روی لب، تمام ماجرا را برای همکار قدیمی‌اش تعریف کرد و... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابین.اس.شارما

رابین.اس.شارما

در حال حاضر مطلبی درباره رابین.اس.شارما نویسنده راهبی که فراری اش را فروخت نشر امضا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین صداقت

در حال حاضر مطلبی درباره حسین صداقت مترجم کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر امضا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین صداقت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید