بنر بالای صفحه
روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی
روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی

کتاب روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی

معرفی کتاب روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی

(5)
کتاب روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی، اثر دکتر عباس معدن دار آرانی - دکتر لیدا کاکیا ، با ترجمه مترجم عباس معدن دار آرانی - لیدا کاکیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 21,000 13%

18,270

21,000 13% 18,270
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای روش تحقیق و آمار

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
20%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • سخن نویسندگان

  • بخش اول: چهارچوب تحلیل در روش تحقیق تطبیقی

  • فصل اول: هدف مطالعه تطبیقی
  • فصل دوم: ابعاد و ویژگی‌های پژوهش تطبیقی
  • فصل سوم: سطح و واحد تحلیل در پژوهش تطبیقی
  • فصل چهارم: واحد مشاهده (مدل بری و توماس)

  • بخش دوم: استراتژی‌های انتخاب در روش تحقیق تطبیقی

  • فصل پنجم: راهبردهای انتخاب نمونه تحقیق
  • فصل ششم: مورد و متغیر در پژوهش تطبیقی (مدل لُر)
  • فصل هفتم: استانداردسازی و طبقه‌بندی داده‌های جمعیت‌شناختی

  • بخش سوم: انواع روش‌های تحقیق تطبیقی

  • فصل هشتم: روش سنتی (مدل تسین و
...
  • آدامز)
  • فصل نهم: روش تطبیق کمّی
  • فصل دهم: روش تطبیق کیفی (ناحیه‌ای و تاریخی)

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر عباس معدن دار آرانی - دکتر لیدا کاکیا ویرایش: -
مترجم: مترجم عباس معدن دار آرانی - لیدا کاکیا تعداد صفحات: 188
انتشارات: سمت وزن: 317
شابک: 9786000207779 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی برای درس «مقدمات روش تحقیق کمّی و کیفی» به ارزش 3 واحد قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، سایر علاقه‌‌مندان و دانش‌پژوهان نیز از آن بهره‏‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اغلب پژوهش‌های تطبیقی در حوزۀ مطالعات آموزش و پرورش و رشته‌های دانشگاهی همچون علوم تربیتی و روان‌شناسی از بنیان‌های قوی علمی برخوردار نیستند؛ این پژوهش‌ها اشارۀ دقیقی به روش تحقیق و ابعاد متفاوت آن نمی‌کنند یا از روش شناخته‌شده به صورت افراطی ـ بجا یا نابجا ـ استفاده می‌کنند. هدف اصلی کتاب حاضر رفع این خلأ برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعات تطبیقی در علوم انسانی و به‌ویژه رشته‌های علوم تربیتی و روان‌شناسی است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر عباس معدن دار آرانی

دکتر عباس معدن دار آرانی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر عباس معدن دار آرانی نویسنده روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر لیدا کاکیا

دکتر لیدا کاکیا

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر لیدا کاکیا نویسنده روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم عباس معدن دار آرانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم عباس معدن دار آرانی مترجم کتاب روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم عباس معدن دار آرانی

لیدا کاکیا

در حال حاضر مطلبی درباره لیدا کاکیا مترجم کتاب روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی با تاکید برمطالعات علوم تربیتی وروانشناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیدا کاکیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید