بنر بالای صفحه
زندگی روی در یخچال
زندگی روی در یخچال زندگی روی در یخچال

فروش ویژه

کتاب زندگی روی در یخچال

معرفی کتاب زندگی روی در یخچال

(2)
کتاب زندگی روی در یخچال، اثر الیس کایپرز ، با ترجمه هنگامه پزشگمهر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات محراب قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 26%

74,000

100,000 26% 74,000

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
20%
(1)
21%
فروش ویژه
(4)
18%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: الیس کایپرز ویرایش: -
مترجم: هنگامه پزشگمهر تعداد صفحات: 224
انتشارات: محراب قلم وزن: 185
شابک: 9786004133593 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های انگلیسی،قرن21،کتابی پر افتخار با جایزه های بسیار)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«کلر» درگیر ماجراهای نوجوانی است؛ دبیرستان، دوستان و شناخت هویت تازه‌اش. مادر مجبور است دست‌تنها هم به امور خانه رسیدگی کند و هم مسائل شغلی‌اش را پیش ببرد. مادر و دختر به‌ندرت یکدیگر را می‌بینند و عمده‌ ارتباطشان از طریق یادداشت‌هایی است که برای هم روی درِ یخچال می‌گذارند تا اینکه زندگیشان دستخوش بحرانی بزرگ می‌شود و مادر مبتلا به سرطان می‌شود!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الیس کایپرز

الیس کایپرز

در حال حاضر مطلبی درباره الیس کایپرز نویسنده زندگی روی در یخچال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هنگامه پزشگمهر

در حال حاضر مطلبی درباره هنگامه پزشگمهر مترجم کتاب زندگی روی در یخچال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هنگامه پزشگمهر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید