بنر بالای صفحه
سرمایه داری علیه آب و هوا
سرمایه داری علیه آب و هوا

کتاب سرمایه داری علیه آب و هوا

معرفی کتاب سرمایه داری علیه آب و هوا

(5)
کتاب سرمایه داری علیه آب و هوا همه چیز را زیر و رو می کند، اثر نیومی کلاین ، با ترجمه احمد عزیزی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
20%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
(4)
22%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
20%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(5)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • به زودی منتشر می شود.
    این کتاب بر اساس صدها مصاحبه با حدود 150 نفر نوشته شده که بیش از 60نفر از آنها کارمندان سابق شرکت ترانوس (Theranos) هستند. اسامی اکثر مردان و زنانی که به عنوان شخصیت راوی در این کتاب مطرح شده‌اند واقعی است اما برخی نیز خواسته‌اند تا هویتشان فاش نشود چرا که می‌ترسیدند که از سوی شرکت با اقدام تلافی‌جویانه‌ای مواجه شده یا پایشان به تحقیقات وزارت دادگستری باز شود. با وجود این، هر موضوعی که در مورد آنها شرح می‌دهم و تجربیات آنها کاملا واقعی و درست است.
    برخی فصل‌های این کتاب بر اساس سوابق بدست آمده از فرایندهای حقوقی نظیر اظهار
...
  • شهادت افراد نوشته شده است. که این سوابق در بخش یادداشت‌ها در انتهای کتاب آمده است
     

مشخصات محصول

نویسنده: نیومی کلاین ویرایش: -
مترجم: احمد عزیزی تعداد صفحات: 702
انتشارات: نشر نی وزن: 763
شابک: 9786220602910 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های اقتصادی محیط زیست و تغییرات اقلیمی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیومی کلاین

نیومی کلاین

در حال حاضر مطلبی درباره نیومی کلاین نویسنده سرمایه داری علیه آب و هوا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احمد عزیزی

در حال حاضر مطلبی درباره احمد عزیزی مترجم کتاب سرمایه داری علیه آب و هوا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احمد عزیزی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید