بنر بالای صفحه
تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه
تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

قیمت قبل

کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

(5)
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه، اثر جان جی.مورفی ، با ترجمه محمدمهدی قدیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کاسپین دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 330,000
قیمت ایده بوک: 290,000 5%

277,200

290,000 5% 277,200

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست
    فلسفه تحلیل تکنیکال
    نظریه داو
    ساختار نمودار
    مفاهیم اولیه روند
    الگوهای بازگشتی مهم
    الگوهای ادامه دهنده 
    حجم معاملات و قرارداد باز
    نمودارهای بلندمدت
    میانگین های متحرک
    اسیلاتورها و نظریه مخالف
    نمودار نقطه و رقم 
    نمودار شمعدانی ژاپنی
    نظریه موج الیوت
    چرخه زمانی

مشخصات محصول

نویسنده: جان جی.مورفی ویرایش: -
مترجم: محمدمهدی قدیری تعداد صفحات: 340
انتشارات: کاسپین دانش وزن: 500
شابک: 9786008572367 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بورس کالا،بازار معاملاتی آتی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه اثر جان جی مورفی ترجمه محمد مهدی قدیری توسط انتشارات کاسپین دانش منتشر شده است.این کتاب ارزشمند تاکنون معامله گران زیادی را با مفاهیم تحلیل تکنیکال و کاربرد آن در بازارهای آتی و سهام آشنا نموده است.در جدیدترین ویرایش این کتاب , تازه ترین پیشرفت ها در فناوری رایانه ای , ابزارها و شاخص های تکنیکال و همچنین نمودارهای شمعی با مثال های متنوعی پوشش داده شده است.این کتاب که بر اساس مطالبات دنیای مالی امروز مورد بازنگری واقع شده , برای هر کسی که علاقه مند به ردیابی و تحلیل رفتارهای بازار باشد , ضروری خواهد بود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان جی.مورفی

جان جی.مورفی

در حال حاضر مطلبی درباره جان جی.مورفی نویسنده تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدمهدی قدیری

در حال حاضر مطلبی درباره محمدمهدی قدیری مترجم کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدمهدی قدیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید