بنر بالای صفحه
باشگاه مغز کودکان 3
باشگاه مغز کودکان 3 باشگاه مغز کودکان 3

فروش ویژه

کتاب باشگاه مغز کودکان 3

معرفی کتاب باشگاه مغز کودکان 3

(2)
کتاب باشگاه مغز کودکان 3 (آموزش،تمرین،سرگرمی (باشگاه مغز))، اثر تارا رضاپور - حامد اختیاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا - مهر و ماه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 89,000 21%

70,310

89,000 21% 70,310

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(3)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: تارا رضاپور - حامد اختیاری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 64
انتشارات: مهرسا - مهر و ماه وزن: 170
شابک: 9786009890958 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب 4تا8 سال،تصویرگر:سمیرا مختاری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر جلد سوم از مجموعه‌ای سه‌جلدی است که به مخاطب می‌آموزد چگونه از عملکردهای مغزی مثل توجه و حافظه استفاده کند. تمرین‌های این جلد در سطح دشوار هستند و از تمرین‌های دو جلد دیگر سخت‌ترند. همۀ تمرین‌های کتاب، به‌صورت هدفدار، مخاطب را با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کنند. تقویت توجه، حافظۀ کاری، سرعت پردازش، هماهنگی حرکات و انعطاف‌پذیری مورد نظر کتاب هستند. تمرین‌ها متنوع‌اند و شامل انواع وصل‌کردنی، خط‌کشیدنی، دسته‌بندی و الگویابی می‌شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تارا رضاپور

تارا رضاپور

در حال حاضر مطلبی درباره تارا رضاپور نویسنده باشگاه مغز کودکان 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


حامد اختیاری

حامد اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد اختیاری نویسنده باشگاه مغز کودکان 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید