بنر بالای صفحه
باغ گل اهل بیت
باغ گل اهل بیت باغ گل اهل بیت

فروش ویژه

کتاب باغ گل اهل بیت

معرفی کتاب باغ گل اهل بیت

(5)
کتاب باغ گل اهل بیت (ع)،(40 حدیث شعر تصویر)،(دسته چکی)، اثر محمد مهاجرانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات جمال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 30,000 21%

23,700

30,000 21% 23,700

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمد مهاجرانی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 48
انتشارات: جمال وزن: 48
شابک: 9789642021567 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شعر احادیث،مناسب 7تا12 سال،گروه سنی:ب،ج،تصویرگر:سمیه بیگدلی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اهل بیت (ع)، یعنی حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) و امامان که فرزندان ایشانند. اهل بیت پیامبر (ص) مانند خود ایشان، معصوم هستند و از سوی خداوند برای راهنمایی انسان‌ها انتخاب شده‎اند. سخنان اهل بیت (ع)، گل‎های گران‌بهایی هستند که در سراسر دنیا مثل و مانندی ندارد. از میان این سخنان، چهل حدیث را انتخاب کرده‎ایم که با شعری کوتاه و تصویری زینت داده شده است. شایان ذکر است که کنار هر حدیث توضیحاتی ارائه شده است. « نماز ستون دین است»، «دعا بلا را از ما دور می‏‌کند» و «سلام پیش از سخن گفتن است»، ازجمله این احادیث است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد مهاجرانی

محمد مهاجرانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد مهاجرانی نویسنده باغ گل اهل بیت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید