بنر بالای صفحه
هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج
هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج

فروش ویژه

کتاب هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج

معرفی کتاب هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج

(4)
کتاب هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج (رهایی از خطاهای ناخواسته در فرآیند فکر کردن)، اثر پاتا گاپریندشویلی ، با ترجمه محمد خیرخواه ثابت قدم - پویا ایدنی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 98,000 26%

72,520

98,000 26% 72,520

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
17%
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: پاتا گاپریندشویلی ویرایش: -
مترجم: محمد خیرخواه ثابت قدم - پویا ایدنی تعداد صفحات: 350
انتشارات: شباهنگ وزن: 500
شابک: 9786001302503 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

به‌رغم اهمیت تقویت «مهارت ذهنی بازیکن» و تدوین روش‌های آموزش «شیوه‌ی صحیح اندیشیدن» و تمرین روش‌های مختلف برای پرورش ابتکار، خلاقیت، ایده‌پردازی و محاسبه که از مهارت‌های کلیدی در رابطه با ذهن بازیکنان شطرنج است، منابع و محتوای آموزشی زیادی نداریم و باید تلاش و پژوهش بیشتری در این زمینه انجام شود.


کتاب حاضر توسط مربی برجسته گرجستانی، قهرمان شطرنج مکاتبه‌ای اروپا و استاد بین‌المللی پاتا گاپریندشویلی در سال 2004 تهیه و تدوین شده و یکی از شناخته‌شده‌ترین و غنی‌ترین منابع در رابطه با این موضوع در جهان شطرنج است. در این کتاب نویسنده با ... کنکاش و دسته‌بندی مهارت‌های مختلف ذهن شطرنج‌باز، تمرین‌های طبقه‌بندی‌شده و بسیار جالبی انتخاب کرده است که ذهن خواننده را در جهت صحیح و برای تقویت سریع آن ویژگی خاص گام به گام آماده می‌کند.


پاتا گاپریندشویلی قصد دارد ایده‌ها و محتوای آموزشی خود را که در جریان سالیان متمادی کار فشرده جمع آوری کرده، با خوانندگان خود به اشتراک گذارد. بیش از 700 پوزیسیون ناب برای این کتاب انتخاب شده که حاوی الگوهای متفاوت شیوه‌ی فکر کردن در شطرنج هستند. همه‌ی پوزیسیون‌ها توسط استادبزرگ پویا ایدنی با کمک انجین‌های نیرومند آنلاین (Live engines) دوباره کنترل شده‌اند تا احیاناً هیچ ایده‌ای در آن‌ها نادیده نمانده باشد.


در سرتاسر محتوای کتاب توجه ویژه‌ای به نقش «منطق» و «ابتکار» شده و تلاش شده موضوع «ایده‌پردازی» و «خلاقیت» شطرنجی نمایان شود. در مجموع خواننده مطالب بسیار مفیدی در این کتاب پیدا خواهد کرد.


سطح محتوای مطالب کتاب در درجه‌ی اول مناسب برای بازیکنان 1800 تا 2300 است. هرچند دیگر بازیکنان نیز می‌توانند از آن بهره‌برداری و درک و شیوه‌ی اندیشیدن خویش را تقویت کنند.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پاتا گاپریندشویلی

پاتا گاپریندشویلی

در حال حاضر مطلبی درباره پاتا گاپریندشویلی نویسنده هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد خیرخواه ثابت قدم

در حال حاضر مطلبی درباره محمد خیرخواه ثابت قدم مترجم کتاب هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد خیرخواه ثابت قدم

پویا ایدنی

در حال حاضر مطلبی درباره پویا ایدنی مترجم کتاب هنر ایده پردازی و انتخاب حرکت در شطرنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پویا ایدنی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید