فرمول برنامه ریزی
فرمول برنامه ریزی فرمول برنامه ریزی

کتاب فرمول برنامه ریزی

معرفی کتاب فرمول برنامه ریزی

(2)
کتاب فرمول برنامه ریزی (راهنمایی برای ایجاد فهرست های کاری)، اثر دیمون زاهاریادس ، با ترجمه امیرپویا چراغی - ژاله بهادری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
17%
(5)
13%
(5)
3%
(2)
13%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
3%
(6)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب فرمول برنامه ریزی راهنمایی برای ایجاد فهرست های کاری اثر ریمون زاهار مترجم امیر پویا چراغی منتشر شده است 
    آیا به خاطر اینکه نمی‌توانید تمام کارهای برنامه‌ریزی شده‌ی روزانه‌ی خود را به پایان برسانید، احساس ناامیدی می‌کنید؟ آیا به خاطر اینکه به صورت موثر حجم کاری و مسؤلیت‌های خانه و محل کار خود را مدیریت نمی‌کنید، اعتماد به نفستان را از دست داده‌اید؟ اگر چنین است، تقصیر شما نیست. میلیون‌ها نفر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که منجر به ناکامی‌شان می‌شود. آنها هرچقدر هم که سخت کوش باشند، در پایان هر روز، فهرست بلند بالایی از کارها و وظایف ناتمام برایشان باقی می‌ماند. احتمالا برحسب تجربه با این موضوع برخورد کرده باشید. اگر شما هم مانند بیشتر مردم برنامه‌ریزی می‌کنید، برنامه‌هایتان مطمئنا کارخود را بدرستی انجام نمی‌دهند. در نتیجه روحیه خود را از دست داده و عصبی می‌شوید. خبر خوب این است که راه‌حل ساده‌ای وجود دارد: بکارگیری رویکردی که به طور منحصر به فردی برای کمک به ساماندهی، مدیریت، و انجام به موقع تمام کارها و مسؤلیت‌هایتان، طراحی شده است. این رویکرد در کتاب فرمول برنامه‌ریزی توضیح داده می‌شود. کتاب فرمول برنامه‌ریزی تنها راهنمای مورد نیازتان جهت ایجاد یک سیستم مدیریت وظیفه‌ی شخصی مؤثر است.   در کتاب فرمول برنامه ریزی، می‌خوانید: 8 دلیل اینکه چرا در انجام فهرست کارهای روزانه ی خود شکست می‌خورید. 10 مورد از مشهورترین سیستم های برنامه ریزی (و نقاط ضعف آنها) آموزش قدم به قدم ایجاد یک برنامه ی کامل چگونگی حفظ سیستم برنامه ریزی خود نقاط قوت و نقاط ضعف برنامه های کاغذی و آنلاین طرز کار فهرست‌های برنامه‌ریزی و تقویم‌ها درکنار هم. این یک دید کلی از مطالب کتاب فرمول برنامه ریزی است. کتاب به گونه‌ای تنظیم شده که براحتی بتوانید از هر بخشی که علاقه داشتید شروع به مطالعه کنید. اگر از ایجاد برنامه‌هایی که دائما ناامیدتان می‌کنند خسته شده‌اید، اکنون زمان ایجاد یک تغییر مثبت است. راهکار درست را بیاموزید و از بازدهی بیشتر، اوقات فراغت بیشتر، و استرس کمتر لذت ببرید. درباره ی نویسنده: نویسنده ی چندین عنوان از پرفروشترین کتاب های آمازن، دیمون زاهاریادس، توصیه‌های عملی و قدم به قدم برای افزایش بازدهی، بهبود مدیریت زمان، و طراحی سبک زندگی رضایت بخش تری ارائه می کند. راهنماهای عملی او به جهت سادگی و فراهم سازی نکات و ترفندهایی که فورا می‌توان به کار گرفته شوند، شناخته شده هستند.

مشخصات محصول

نویسنده: دیمون زاهاریادس ویرایش: -
مترجم: امیرپویا چراغی - ژاله بهادری تعداد صفحات: 136
انتشارات: نوین توسعه وزن: 182
شابک: 9786008738657 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت زمان،مدیریت استرس،از پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه مدیریت زمان و مدیریت استرس)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس

در حال حاضر مطلبی درباره دیمون زاهاریادس نویسنده فرمول برنامه ریزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیرپویا چراغی

در حال حاضر مطلبی درباره امیرپویا چراغی مترجم کتاب فرمول برنامه ریزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیرپویا چراغی

ژاله بهادری

در حال حاضر مطلبی درباره ژاله بهادری مترجم کتاب فرمول برنامه ریزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ژاله بهادری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید