بنر بالای صفحه
عادت های اتمی نشر نوین توسعه
عادت های اتمی نشر نوین توسعه

کتاب عادت های اتمی نشر نوین توسعه

معرفی کتاب عادت های اتمی نشر نوین توسعه

(2)
کتاب عادت های اتمی (تغییرات کوچک،نتایج قابل توجه)، اثر جیمز کلیر ، با ترجمه هادی بهمنی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 195,000 1%

193,050

195,000 1% 193,050
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

منتخب کتابهای محبوب و پرفروش پرفروش ترین کتاب های سال 1402

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست مطالب کتاب عادتهای اتمی
    مقدمه- داستان من
    اصول پایه: چرا تغییرات کوچک، موجب تفاوت‌های بزرگ می‌شوند
    1-  قدرت غافلگیرکننده‌ی عادت‌های اتمی
    2- چگونه عادت‌های شما موجب شکل‌دهی به هویتتان می‌شوند (و بالعکس)
    3- چگونه با 4 گام ساده، عادتهای بهتری بسازیم
     
    قانون اول: آن را شفاف و آشکار کنید
    4-  مردی که خوب به نظر نمی‌رسید
    5-  بهترین راه برای شروع یک عادت جدید
    6- برای انگیزه اعتبار بیش‌ازحدی قائل شده‌اند؛ غالبا محیط اهمیت بیشتری دارد
    7- راز کنترل شخصی
     
    قانون دوم: آن را جذاب کنید
    8- چگونه یک عادت را غیرقابل
...
  • مقاومت کنید
    9- نقش خانواده و دوستان در شکل‌دهی به عادت‌ها
    10- چگونه علل عادت‌های بد را شناسایی و اصلاح کنید
     
    قانون سوم: آن را ساده کنید
    11- آرام جلو بروید، اما هیچگاه عقب‌گرد نکنید
    12- قانون کمترین تلاش
    13- چگونه اتلاف وقت را با استفاده از قانون دو دقیقه‌ای متوقف کنیم
    14- چگونه عادت‌های خوب را ناگزیر و عادت‌های بد را محال کنیم
     
    قانون چهارم: آن را رضایت‌بخش کنید
    15- قانون اساسی تغییر رفتار
    16- چگونه هر روز به عادت‌های خوب پایبند بمانیم
    17- چگونه یک همراه در مسئولیت میتواند همهچیز را تغییر دهد
     
    تاکتیک‌های پیشرفته: چگونه از کم‌وبیش خوب، به واقعا عالی تبدیل شوید
    18- حقیقتِ استعداد (چه وقت ژنها مهمند و چه وقت نیستند)
    19- قانون طلایی: چگونه در زندگی و کار، باانگیزه بمانیم
    20– نقطه ضعف ایجاد عادت‌های خوب
    نتیجه‌گیری- راز نتایجی که ماندگار می‌شوند
     
    ضمیمه
    درس‌های کوچک برگرفته از چهار قانون
    نحوهی اعمال این ایده‌ها در کسب‌وکار
    نحوه‌ی اعمال این ایده‌ها در پرورش فرزند

    از مقدمه کتاب عادت های اتمی
    ستونِ این کتاب، مدل چهارمرحله‌ایِ من برای عادت‌ها است – نشانه، تمایل، پاسخگویی و پاداش – و چهار قانون تغییر رفتار که این مراحل را تکامل می‌بخشند. امکان دارد مخاطبانی که پیش‌زمینه‌ی روانشناسی دارند، برخی از این اصطلاحات را در شرطی‌سازی عامل شنیده باشند که ابتدا با شرح «تحریک، پاسخ، پاداش» توسط اسکینر[1] در دهه‌ی 30 میلادی مطرح شد و اخیرا با عبارت «سرنخ (نشانه)، روتین، پاداش» در کتاب «قدرت عادت» نوشته‌ی چارلز داهیگ[2] محبوبیت یافته است.
    دانشمندان علوم رفتاری همچون اسکینر دریافتند که اگر پاداش یا تنبیه صحیح را ارائه کنید، می‌توانید افراد را تحریک کنید که به شیوه‌ای معین عمل نمایند. اما درحالی‌که مدل اسکینر به‌خوبی توضیح داد چگونه یک محرک بیرونی بر عادت‌های ما تاثیر می‌گذارد، اما نتوانست به‌خوبی درباره‌ی تاثیرگذاری افکار، احساسات و باورهای ما بر رفتارمان توضیح بدهد. در دهه‌های اخیر، دانشمندان شروع به تعیین رابطه‌ی میان افکار، احساسات و رفتارمان کردند. همچنین این تحقیق در این صفحات پوشش داده خواهد شد.
    در کل چارچوبی که پیشنهاد می‌دهم، یک مدل یکپارچه از علوم شناختی و رفتاری است. اعتقاد دارم که یکی از اولین مدل‌های رفتار انسانی می‌باشد که برای محاسبه‌ی دقیق تاثیر محرک‌های بیرونی و احساسات درونی بر عادت‌هایمان ایجاد شده است. درحالی‎‌که امکان دارد برخی از بخش‌ها، تکراری و آشنا باشد، اما مطمئنم که جزئیات -و کاربردهای چهار قانون تغییر رفتار- رویکرد جدیدی را برای تفکر درباره‌ی عادت‌هایتان ارائه خواهد داد.
    رفتار انسان همواره در حال تغییر است: موقعیت به موقعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما این کتاب درباره‌ی چیزهایی است که تغییر نمی‌کند. درباره‌ی اصول رفتار انسانی است. اصول ماندگاری که می‌توانید هر سال به آن اتکا کنید. ایده‌‎هایی که می‌توانید کسب‌وکارتان را پیرامونش بسازید، خانواده را حول آن شکل دهید و زندگی را پیش ببرید.
    هیچ راه واحدی برای ایجاد عادت‌های بهتر وجود ندارد، اما این کتاب بهترین راه‌هایی که می‌شناسم را شرح می‌دهد – رویکردی که صرف‌نظر از نقطه‌ی شروع یا موردی که در تلاش برای تغییر آن هستید، موثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که پوشش می‌دهم، برای هر کسی که به دنبال سیستمی گام‌به‌گام برای بهبود است مفید خواهد بود، چه اهدافتان متمرکز بر سلامتی، پول، بهره‎وری و روابط باشند و چه مجموعه‌ای از این‌ها را شامل شود. تا زمانی که رفتار انسانی مطرح باشد، این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: جیمز کلیر ویرایش: -
مترجم: هادی بهمنی تعداد صفحات: 272
انتشارات: نوین توسعه وزن: 260
شابک: 9786008738701 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

نویسنده در این کتاب آموزش می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها هر روز یک درصد به سوی موفقیت گام برداریم. اساس این کتاب مدل چهار مرحله‌ای نویسنده برای عادت‌هاست؛ «سرنخ»، «تمایل»، «پاسخگویی» و «پاداش» و نیز چهار قانون تغییر رفتار که این مراحل را تکامل می‌بخشند. همچنین در این کتاب یاد می‌گیرید که بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنید، طراحی محیط به سبکی که بتوانید به موفقیت برسید، ایده‌ها را در زندگی اجرا کنید و ... .

این کتاب انگیزشی یکی از بهترین کتاب‌هایی است که مطالعه آن به رشد و پیشرفت شما در زندگی شخصی کمک شایان و به‌سزایی خواهد ... کرد. منظور از عادت‌های اتمی همان کارهای کوچکی است که روزانه به صورت ناخودآگاه انجام می‌دهیم و موفقیت یا شکست ما را رقم می‌زنند. کارهایی که ناخودآگاه انجام می‌دهیم، ریز و مانند اتم غیرقابل مشاهده هستند ولی قدرت فوق‌العاده‌ای دارند.

از کتاب عادت‌های اتمی یاد می‌گیریم چگونه:

- سیستمی طراحی کنیم که هر روز 1 درصد بهتر شویم.
- عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم!
- از اشتباهاتی دوری کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات‌شان مرتکب می‌شوند.
- بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم.
- هویت قوی‌تری را توسعه دهیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم.
- برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد).
- محیط‌مان را طوری طراحی کنیم که در آن موفقیت آسان‌تر باشد.
- تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند.
- چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیریم، مجددا به مسیر درست برگردیم.
- و مهم‌تر از همه، چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی‌مان به اجرا در آوریم.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

تصور کنید در هواپیمایی قرار دارید که از مبدأ لس‌آنجلس به مقصد نیویورک پرواز می‌کند. اگر در حین بلندشدن از زمین، خلبان نسبت‌به تغییر 3.5 درجه‌ای جهتِ حرکتِ هواپیما توجهی نشان ندهد، احتمالا از اینکه پس‌از 4 ساعت پرواز، در آخر به‌جای نیویورک، شهر واشنگتن را مشاهده کنید، تعجب خواهید کرد. درواقع تفاوت اندکی به‌اندازه‌ی 3.5 درجه موجب می‌شود تا یک پرواز در یک مقصد کامل متفاوتی فرود بیاید.

این موضوع به‌وضوح نشان می‌دهد که تغییرات بزرگ، لزوماً نیازمند رفتارهای بزرگ نیستند؛ بلکه با عادت‌ها و انتخاب‌های کوچک می‌توان تغییرات قابل‌توجهی را ایجاد ... کرد. متأسفانه در زندگی نیز شرایطی مثل نمونه‌ی بالا حکم‌فرماست. اغلب ما به‌دلیلِ آنی‌نبودنِ تغییرات کوچک، متوجه تأثیر آن‌ها نمی‌شویم. اگر شما اضافه‌وزن دارید و امروز 20 دقیقه از وقت خود را صرف دویدن کنید، قطعا فردا نیز اضافه خواهید داشت؛ زیرا ذات این عمل یک تغییر کوچک است و تأثیرگذاری تغییرات کوچک مستلزم گذر زمان خواهد بود. با‌این‌حال، اگر این روند را به‌صورت یک عادت درآوردید و یک ماه به‌طور منظم، روزانه 20 دقیقه مشغول به دویدن باشید، به‌احتمال زیاد در انتهای ماه از کاهش چندکیلویی وزن خود احساس خشنودی خواهید کرد.
به‌طور‌خلاصه شما را با چهار قدم و تغییر اساسی در عادت‌هایتان آشنا می‌سازد که رسیدن به دستاوردهای مثبت‌ را ازطریق ایجاد عادت‌های مفید و کوچک در زندگی، میسر می‌کند.
پنج ایده اصلی که در این کتاب مطرح شده عبارت است از:
*** اگر به دنبال نتایج بهتر در زندگی خودتان هستید، هدف‌گذاری را کنار بگذارید و اول از هر چیز روی سیستم تمرکز کنید.
چهار قانون مهم و اصلی وجود دارد:
*** آشکارسازی، جذاب کردن، ساده‌سازی و ایجاد رضایت.
*** موثرترین و بهترین راه برای تغییر عادت‌ها در زندگی این است که روی شخصیتی که در آینده می‌خواهید به آن تبدیل شوید تمرکز کنید.
*** محیط دستی نامرئی است و می‌‎تواند با قدرت خود رفتار ما را به عنوان انسان تغییر دهد.
*** ممکن است عادت‌های ریز و کوچکی که در زندگی ما وجود دارد، در نگاه اول قدرت چندانی نداشته باشند ولی اگر دقیق نگاه کنیم می‌بینیم که تا چه حد می‌توانند تأثیرگذار باشند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیمز کلیر

جیمز کلیر

در حال حاضر مطلبی درباره جیمز کلیر نویسنده عادت های اتمی نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هادی بهمنی

در حال حاضر مطلبی درباره هادی بهمنی مترجم کتاب عادت های اتمی نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هادی بهمنی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید