بنر بالای صفحه
قانون 5 ثانیه نشر نوین توسعه
قانون 5 ثانیه نشر نوین توسعه

فروش ویژه

کتاب قانون 5 ثانیه نشر نوین توسعه

معرفی کتاب قانون 5 ثانیه نشر نوین توسعه

(4)
کتاب قانون 5 ثانیه، اثر مل رابینز ، با ترجمه افشین چایچی نصرتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 159,000 21%

125,610

159,000 21% 125,610
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب قانون 5 ثانیه زندگی کار اعتماد به نفستان را با شجاعت هر روزه دگرگون کنید اثر مل رابینز ترجمه افشین چایچی نصرتی نشر نوین منتشر شده است 
    مل رابینز ابزار مفیدی را در کتاب «قانون 5 ثانیه» معرفی می­ کند که در همه­ زمینه­ های زندگی کاربرد دارد. قانون پنج ثانیه می ­تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره­ وری و مقابله با تاخیر­ در کارها کمک کند. مل رابینز به شجاع شدن و بیرون رفتن از منطقه­ راحتی کمک می­ کند و از همه مهم­تر، توضیح می­ دهد که کنترل و تغییر
...
  • ایجاد کردن آسان است!

    کتاب قانون 5 ثانیه در یک پاراگراف: قانون پنج ثانیه، ابزار ساده ای است که اغلبِ بهانه گیری ها و سلاح های روانشناسانه مغزتان را برای انجام ندادن کارها، خنثی می کند تا کمتر کارها را به تعویق بیندازید، شادتر زندگی کنید و به اهداف بیشتر و بیشتری دست یابید…
    شرط می بندم تاکنون از شمردن برای کنترل ذهنتان استفاده کرده اید؛ شاید موقع پریدن از تخته شیرجه استخر تا 3 شمرده و بعد پریده اید، یا موقع عصبانیت، آهسته تا 10 شمرده اید تا آرام شوید. چرا این تکنیک ها جواب می دهند؟ زیرا به ما کمک می کنند تا بر چیزهایی که میخواهیم تمرکز کنیم و سایر موارد را از ذهن مان بیرون کنیم.
    مل رابینز، نویسنده معروف و مطرح جهانی، تکنیک شمردن خود را یافت. قبل از آن، مل رابینز هیچ چیز نبود! بیکار بود و مشکلات مالی عدیده ای داشت، از زیاده روی در نوشیدن الکل رنج می برد و در زندگی شخصی به عنوان همسر و مادر، اصلا وضعیت مناسبی نداشت.
    یک شب، آگهی تبلیغاتی را دید که در آن با شمارش معکوس «5… 4… 3… 2… 1…، شلیک!» به هوا بلند شد. صبح روز بعد، موقع از خواب بیدار شدن، با این شمردن، خود را وادار به بلند شدن از تخت خواب کرد. در این اتفاق ساده و به ظاهر احمقانه، او به قانون 5 ثانیه پی برد و به مرور زندگی ش را زیر و رو کرد!
    مل رابینز که اکنون قانون 5 ثانیه را با عموم مردم در مطرح کرده است، اینگونه این قانون را تعریف می کند:
    «اگر برای رسیدن به هدفی، قصد انجام کاری را کردید، باید به صورت فیزیکی و سریع اقدام کنید، در غیر این صورت، مغزتان آن ایده را نابود خواهد کرد (آن را به شکلی اشتباه یا غیرضروری جلوه می دهد.)»
     
    به سه دلیل، شمردن معکوس از 5 تا 1، می تواند چنین کارایی برای شما داشته باشد:
    شمردن، به مرور باعث افزایش شجاعت انجام کار و کاهش ترس از اقدام می شود. تقریبا «بهترین زمان» انجام یک کار هیچ وقت نمی رسد، پس بهتر است هر چه سریع تر انجامش دهیم. قانون پنج ثانیه کمک می کند تا بر احساسات تان غلبه کنید. تکنیکی که «مداخله روانشناسانه» نامیده می شود.
    اگر عادت کرده اید که به خودتان و به بقیه بگویید «خوبم!» در حالی که از وضعیت زندگی تان راضی نیستید، این قانون مخصوص شماست: «5… 4… 3… 2… 1… برو!»
     
    5 ثانیه برای تغییر زندگی
    روش­ هایی برای استفاده از قانون 5 ثانیه:
    به خودتان فشار بیاورید در محل کار تاثیرگذارتر باشید سازنده ­تر باشید از منطقه­ راحتی خود خارج شوید در شبکه­ سازی کاراتر باشید خودتان بر احساسات خود نظارت و کنترل داشته باشید اعضای تیم را مدیریت کنید، با آن­ها تعامل داشته باشید، در آن­ها انگیزه ایجاد کنید و آن­ها را تشویق کنید
     
    هر روز در زندگی با شرایطی همچون سختی، بلاتکلیفی و ترس مواجه هستیم. زندگی نیاز به شجاعت دارد و این دقیقا همان چیزی است که این قانون به کشف آن کمک می­ کند – شجاعتی برای تبدیل شدن به بهترین شخصی که می­توانید باشید.

مشخصات محصول

نویسنده: مل رابینز ویرایش: -
مترجم: افشین چایچی نصرتی تعداد صفحات: 240
انتشارات: نوین توسعه وزن: 240
شابک: 9786008738541 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت انگیزه،زندگی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مل رابینز

مل رابینز

در حال حاضر مطلبی درباره مل رابینز نویسنده قانون 5 ثانیه نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

افشین چایچی نصرتی

در حال حاضر مطلبی درباره افشین چایچی نصرتی مترجم کتاب قانون 5 ثانیه نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افشین چایچی نصرتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید