بنر بالای صفحه
سر سختی
سر سختی

فروش ویژه

کتاب سر سختی

معرفی کتاب سر سختی

(2)
کتاب سر سختی (قدرت اشتیاق و پشتکار)، اثر آنجلا داک ورث ، با ترجمه سمانه سیدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 235,000 21%

185,650

235,000 21% 185,650

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(6)
7%
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در این کتاب که خیلی سریع وارد لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز شد، آنجلا داکورث (از پیشروان روانشناسی موفقیت)، به همه کسانی که به دنبال موفقیت هستند – شامل والدین، معلمین، ورزشکاران و فعالین کسب‌وکار  و ... –  نشان می‌دهد که راز موفقیت به اندازه‌ای که به اشتیاق و استقامت بستگی دارد، به استعداد وابسته نیست. او این مفهوم را «سرسختی» نامیده است.
    داکورث همراه با بیان داستان زندگی خود، به عنوان دختری که همواره عبارت «تو نابغه نیستی!» را از  پدرش می‌شنیده ولی اکنون یک فرد موفق و پیشرو در زمینه روانشناسی موفقیت و مشاوره کسب‌وکار است، نشان
...
  • داده است که برای موفقیت، ترکیب ویژه‌ای از اشتیاق و مداومت بلندمدت ضروری است.
    او در این کتاب، خواننده را همراه خود به وضعیت‌هایی شدیدا چالش‌برانگیز، نظیر دوره‌های آموزش ویژه نظامی، آموزش مدارس با شرایط بسیار بد، آزمون‌های ملی و ... برده و نشان می‌دهد که چگونه با ارزیابی هزاران مصاحبه با افراد موفق درزمینه‌های مختلف، به این راز موفقیت پی برده است.
    برخی بینش‌های ارزشمندی که در این کتاب ارائه شده است:
    ·      چرا هر تلاش شما برای رسیدن به اهدف، در  نهایت دو برابر ارزشمند است
    ·      چگونه صرف نظر از هوش و موقعیت، می‌توان «سرسختی» را آموخت
    ·      چگونه علایق مادام‌العمر شکل می‌گیرند
    ·      کدام یک برای کودکان بهتر است؛ یک آغوش گرم و یا استانداردهای سخت‌گیرانه
    ·      و ...
    ضمن آموزنده، سرگرم‌کننده و حتی تغییر دهنده زندگی بودن،«سرسختی»، کتابی است که نشان می‌دهد زمانی که در شرایط چالشی و سقوط هستید، در ذهن شما چه می‌گذرد و چه چیزی باعث ایجاد تمایز می‌شود. چیزی که استعداد و یا شانس نیست، بلکه قدرت اشتیاق و پشتکار فرد است!

مشخصات محصول

نویسنده: آنجلا داک ورث ویرایش: -
مترجم: سمانه سیدی تعداد صفحات: 336
انتشارات: نوین توسعه وزن: 323
شابک: 9786009684359 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(پرفروش ترین های نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنجلا داک ورث

آنجلا داک ورث

در حال حاضر مطلبی درباره آنجلا داک ورث نویسنده سر سختی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سمانه سیدی

در حال حاضر مطلبی درباره سمانه سیدی مترجم کتاب سر سختی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سمانه سیدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید