صفر به یک نشر نوین توسعه
صفر به یک نشر نوین توسعه

قیمت قبل

کتاب صفر به یک نشر نوین توسعه

معرفی کتاب صفر به یک نشر نوین توسعه

(5)
کتاب صفر به یک (نکاتی در مورد استارتاپ ها،چگونه آینده را بسازیم!)، اثر پیتر تیل - بلک مسترز ، با ترجمه واسع علوی - راهله یوسف زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 155,000

135,000

  135,000

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیتر تیل نیاز به معرفی ندارد. او بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است. یک کارآفرین موفق که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که مجله فوربز گفته که خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد.
    پیتر تیل نیاز به معرفی ندارد. او بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است. یک کارآفرین موفق که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که مجله فوربز گفته که خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار دارد.
    او که خود بیش از 2.2 میلیارد دلار ثروت دارد، مسیر تاریخی تولید ثروت و رابطه آن با نوآوری را در کتابش به خوبی تشریح می‌کند. در این کتاب همچنین درباره ماهیت رقابت، تولید محصول و سرمایه‌گذاری و اهمیت داشتن تیم خوب حرف می‌زند.

    تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از «صفر به یک» می‌رویم.
    عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی بااهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.
    ـــ
    تمجیدهایی از کتاب صفر به یک
    «وقتی یک فرد ریسک‌پذیر کتابی می‌نویسد، بخوانیدش. اگر آن فرد پیتر تیل بود، دوبار آن کتاب را بخوانید، حتی برای احتیاط سه بار! این یک کتاب کلاسیک است.»   – نسیم نیکولاس طالب؛ نویسنده کتاب قوی سیاه
     
    «این کتاب، ایده‌هایی کاملا نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید.»   – مارک زاکربرگ؛ خالق و مدیرعامل فیسبوک
     
    «پیتر تیل خالق چندین شرکت نوآوری و تغییردهنده بازی است. صفر به یک به ما می‌گوید که او چگونه اینکار را کرده است.»   – الون ماسک؛ خالق و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس
    ـــ
    پیتر تیل بنیانگذار و مدیرعامل سابق Paypal و سرمایه‌گذار استارتاپ‌هایی نظیر فیسبوک، اسپیس ایکس، لینکدین و موسسه خیریه «کمک هزینه تیل» است. او یک کارآفرین و سرمایه‌گذار خطرپذیر واقعی است.


مشخصات محصول

نویسنده: پیتر تیل - بلک مسترز ویرایش: -
مترجم: واسع علوی - راهله یوسف زاده تعداد صفحات: 204
انتشارات: نوین توسعه وزن: 220
شابک: 9786009731398 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کسب و کارهای نوپا،استارتاپ،کارآفرینی،نوآوری،شماره 1 پرفروشترین های نیویورک تایمز و آمازون)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پیتر تیل

پیتر تیل

در حال حاضر مطلبی درباره پیتر تیل نویسنده صفر به یک نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


بلک مسترز

بلک مسترز

در حال حاضر مطلبی درباره بلک مسترز نویسنده صفر به یک نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

واسع علوی

در حال حاضر مطلبی درباره واسع علوی مترجم کتاب صفر به یک نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

واسع علوی

راهله یوسف زاده

در حال حاضر مطلبی درباره راهله یوسف زاده مترجم کتاب صفر به یک نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

راهله یوسف زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید