ذهن درستکار
ذهن درستکار

فروش ویژه

کتاب ذهن درستکار

معرفی کتاب ذهن درستکار

(4)
کتاب ذهن درستکار (چرا سیاست و مذهب،افراد خوب را از هم جدا می کند)، اثر جاناتان هایت ، با ترجمه هادی بهمنی - امین یزدانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 250,000 26%

185,000

250,000 26% 185,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(4)
(6)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ذهن درستکار چرا سیاست و مذهب افراد خوب را از هم جدا می کند اثر جاناتان هایت ترجمه امین یزدانی، هادی بهمنی نشر نوین توسعه منتشر شده است 
    چرا تا این اندازه برایمان سخت است که با یکدیگر کنار بیاییم ؟ همه ما مدتی است که در این وضعیت گیر افتاده‌ایم . خب حداقل بیایید تمام تلاشمان را بکنیم تا بفهمیم چرا اینقدر راحت به گروه‌هایی متخاصم تقسیم می‌شویم که هر یک به حقانیت و درستکاری خود یقین دارند . امیدوارم روشی جدید برای فکر کردن درباره دو موضوع بسیار مهم ، آزاردهنده و تفرقه‌انگیز در زندگی انسان ، یعنی سیاست و مذهب ، به شما عرضه کنم . در کتاب‌های آداب معاشرت ، به ما گفته می‌شود نباید درباره این موضوعات بحث کرد ، ولی من می گویم این کار را انجام دهید . سیاست و مذهب تجلی روانشناسی اخلاق‌اند و فهم آنها به نزدیک شدن افراد به یکدیگر کمک می کند . هدف من در این کتاب این است که مقداری از تندی ، خشم و تفرقه‌انگیزی این موضوعات را بیرون بکشم و به جای آنها حیرت ، شگفتی و کنجکاوی قرار دهم . کتاب در حوزه مباحث روانشناسی اخلاق است و به اغلب حوزه های متربط از جمله جامعه شناسی، اقتصاد، سیاست، مذهب و … گریزی میزند. متن کتاب تا حدی ثقیل و خواندن آن نیاز به حوصله و تمرکز دارد. لطفا قبل از خرید، با مطالعه فایل نمونه کتاب و همچنین مقاله “نتیجه گیری کتاب ذهن درستکار نوشته جاناتان هایت“، از خریدتان مطمئن شوید. — درباره کتاب ذهن درستکار چرا تا این حد برایمان سخت است که با یکدیگر کنار بیاییم؟ همه ما مدتی است که در این وضعیت گیر افتاده‌ایم. خب حداقل بیایید تمام تلاشمان را بکنیم تا بفهمیم چرا این‌قدر راحت به گروه‌هایی متخاصم تقسیم می‌شویم که هریک به حقانیت و درستکاری خود یقین دارند. امیدوارم روش جدیدی برای فکر‌کردن درباره دو موضوع بسیار مهم، آزاردهنده و تفرقه‌انگیز در زندگی انسان، یعنی سیاست و مذهب، به شما عرضه کنم. در کتاب‌های آداب معاشرت، به ما گفته می‌شود نباید درباره این موضوعات بحث کرد؛ ولی من می‌گویم این کار را انجام دهید. سیاست و مذهبْ تجلی روان‌شناسی اخلاق‌اند و فهم آن‌ها به نزدیک‌شدن افراد به یکدیگر کمک می‌کند. هدف من در این کتاب این است که مقداری از تندی، خشم و تفرقه‌انگیزی این موضوعات را بیرون بکشم و به‌جای آن‌ها حیرت، شگفتی و کنجکاوی قرار دهم. — هدف اصلی این کتاب این است که ضمن انتقال بخشی از یافته‌ها و نظریه‌های روان‌شناسی اخلاق، این امکان را به ما بدهد که عقاید اخلاقی متقابل و متفاوت را راحت‌تر بشنویم و درک کنیم. خصوصاً در فضای به شدت دوقطبی و جناح‌بندی‌شده‌ی امروز که ‌هر تفکر سیاسی و دینی همیشه خود را حق می‌داند و دیگری را باطل، این کتاب می‌تواند کمک کند تا چند صدایی و گفتگو راحت‌تر شود و بحث‌های پرتنش و اغلب بی‌فایده‌ جای خود را به درک متقابل و گفتگوی سازنده دهد. جاناتان هایت، نویسنده‌ی این کتاب، یکی از شناخته‌شده‌ترین روان‌شناسان اخلاق به حساب می‌آید و در حال حاضر استاد دانشگاه نیویورک است. او در این کتاب سه حرف اصلی مطرح می‌کند که یادآوری هر کدام از این سه نکته به هنگام کشاکش‌های اخلاقی سودمند خواهد بود.  

مشخصات محصول

نویسنده: جاناتان هایت ویرایش: -
مترجم: هادی بهمنی - امین یزدانی تعداد صفحات: 400
انتشارات: نوین توسعه وزن: 368
شابک: 9786226840392 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اخلاق،روانشناسی اخلاق)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جاناتان هایت

جاناتان هایت

در حال حاضر مطلبی درباره جاناتان هایت نویسنده ذهن درستکار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هادی بهمنی

در حال حاضر مطلبی درباره هادی بهمنی مترجم کتاب ذهن درستکار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هادی بهمنی

امین یزدانی

در حال حاضر مطلبی درباره امین یزدانی مترجم کتاب ذهن درستکار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امین یزدانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید