بنر بالای صفحه
مربی تریلیون دلاری نشر نوین توسعه
مربی تریلیون دلاری نشر نوین توسعه

کتاب مربی تریلیون دلاری نشر نوین توسعه

معرفی کتاب مربی تریلیون دلاری نشر نوین توسعه

(4)
کتاب مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی)، اثر اریک امانوئل اشمیت و دیگران ، با ترجمه هادی بهمنی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
14%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • دستورالعمل های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی
    کتاب مربی تریلیون دلاری؛ دستورالعمل های رهبری بیل کمپل
    شماره 1 پرفروش ترین های وال استریت ژورنال
    جزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز و آمازون
     
    تیم پشت کتاب «گوگل چگونه کار می کند»، این بار با درس هایی از بیل کمپل بازگشته اند؛ کسی که یک مربی و مدیر کسب و کار اسطوره ای بود و تحت راهبری های او، افراد و نگرش هایی شکل گرفت که به ساخت شرکتهایی با ارزش بازار بیش از یک تریلیون دلار منجر شد.
    بیل کمپل نقشی سازنده در رشد چندین شرکت پیشرو از جمله گوگل، اپل و اینتوییت و پرورش دادن قهرمانان سلیکون
...
  • ولی نظیر استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت داشت. به علاوه، این نابغه کسب و کار، با منتورینگ افراد زیادی از سرتاسر آمریکا (از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر گرفته تا آموزش دهندگان و بازیکنان فوتبال و …) پس از مرگش در سال 2016، میراثی از شرکتهای در حال رشد، افراد موفق، دوستی، احترام و عشق به جا گذاشت.
    اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و آلن ایگل که چندین دهه سابقه رهبری ارشد در گوگل را دارند، بصورت دسته اول مشاهده کرده اند که چگونه مردی که در گوگل با عنوان “مربی بیل” شناخته می شود، روابط مبتنی بر اعتماد را بنا نهاد، رشد فردی را پرورش داد و توسعه سازمانی را به شکلی پایدار ممکن ساخت. نویسندگان کتاب، برای قدردانی از منتور و مربی شان، و همچنین آموزش و انگیزه دهی به نسل های بعدی، آموزه های بیل کمپل را در این کتاب راهنما گردآوری کردند.
    کتاب «مربی تریلیون دلاری»، بر اساس مصاحبه با بیش از 80 نفری که از نزدیک بیل کمپل را می شناختند و به او عشق می ورزیدند، اصول این مربی اسطوره ای را به همراه داستان ها و مثال های بسیاری از افراد و سازمان های مطرح و موفقی را بیان می کند که بیل کمپل از نزدیک با آنها کار کرده است. نتیجه، راهنمایی کاربردی و عالی است برای مدیران و رهبران کسب و کارها تا بتوانند سازمان، افراد و فرهنگی رو به جلو و با عملکردی بهتر بسازند.
    از متن کتاب مربی تریلیون دلاری
    خوش‌شانس بودیم که بیل کمپل را به‌عنوان مربی تیممان داشتیم، اما اکثر تیم‎ها این‌قدر خوش‎شانس نیستند. البته اشکالی ندارد. زیرا بهترین فرد برای هدایت و مربی‌گری تیم، مدیر آن است. برای ارائه‌ی نشانه‎های یک مدیر و رهبر خوب، باید قدرت مربی‌گری خوبی داشته باشید. مهارت مربی‌گری دیگر یک انتخاب نیست؛ شما نمی‌توانید یک مدیر خوب باشید، مگر اینکه فنون مربی‌گری را یاد بگیرید. در دنیای کسب‎‌وکار که همه‌چیز مبتنی بر تکنولوژی است، رقابت شدیدی وجود دارد و تغییرات به‌سرعت رخ می‎دهند، باید تیم‌های کارآمدی تشکیل دهید و منابع و آزادی لازم را در اختیارشان بگذارید تا کارهای فوق‌العاده‌ای انجام دهند. و یکی از اجزای اساسی تیم‎های کارآمد، رهبر آن‌ها است که باید یک مدیر آگاه و یک مربی دلسوز باشد.
    در این کتاب، رویکرد بیل در زمینه‌ی مربی‌گری تیم‎ها را بررسی کردیم. او روی برتریِ مدیریتی تاکید داشت و اهمیت روش‎های ساده‌ای که در نهایت به یک رویکرد اجراییِ قدرتمند ختم می‏شوند را به‌صراحت بیان می‌کرد.
    «مربی تریلیون دلاری» نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید یک مدیر بزرگ باشید، باید در نقش یک مربی بزرگ ظاهر شوید. درهرحال هرقدر بالاتر بروید، موفقیت شما بیش از پیش به موفقیت سایر افراد گره می‌خورد.

    از پیشگفتار کتاب مربی تریلیون دلاری (نوشته آدام گرانت)
    … همیشه برایم سوال بود که چطور چنین فردی (بیل کمپبل) که همیشه به فکر کمک به دیگران است، به این درجه از پیشرفت رسیده و چه نکات آموزنده‌ای درباره‌ی سبک رهبری و مدیریت او وجود دارد.
    می‌توانم با افتخار و خوشحالی بگویم که بالاخره و به لطف این کتاب، پاسخ سوالاتم را پیدا کردم. کتاب «مربی تریلیون دلاری» نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید یک مدیر بزرگ باشید، باید در نقش یک مربی بزرگ ظاهر شوید. درهرحال هرقدر بالاتر بروید، موفقیت شما بیش از پیش به موفقیت سایر افراد گره می‌خورد. این همان کاری است که مربیان انجام می‌دهند.
    طی 10 سال گذشته، این امتیاز را داشته‎ام که دوره‎های کار تیمی و رهبری را در دانشگاه وارتون تدریس کنم. این دوره‌ها بر اساس تحقیقات دقیق خودم بنا شده‌اند و در این بررسی‌ها، از مشاهده‎ی میزان نبوغ بیل کمپل در پیش‌بینی آینده شگفت‌زده شدم. او در دهه‌ی 80، با تئوری‌هایی زندگی می‎کرد که تا چند دهه بعد، متخصصان نتوانستند حتی آن‌ها را توسعه دهند (چه برسد که اثباتشان کنند). همچنین از میزان پخته بودن بینش‌های بیل در زمینه‌ی مدیریت افراد و هدایت تیم‌ها که هنوز هم برای مطالعات نظام‎مند مناسب هستند، یکه خوردم.
    بیل از زمانه‌ی خود جلوتر بود. درس‎های حاکی از تجربه‌ی او به درد دنیای کنونی ما می‌خورند. زیرا سرنوشت حرفه و کمپانی ما به کیفیت روابطمان گره خورده است. البته اعتقاد دارم که این دروس به زمان خاصی محدود نمی‌شوند: رویکرد بیل برای مربی‎گری، می‌تواند در هر دوره‌ای جوابگو باشد.
    مربی‌گری رواج پیدا کرده است: پیش‌تر فقط ورزشکارها و هنرمندان مربی داشتند، اما امروز رهبرانی داریم که از مربیان مدیریت استفاده می‌کنند و کارکنانی که از طریق مشاوره با مربیان، بر دانش خود می‌افزایند. اگرچه واقعیت قضیه اینجاست که یک مربی رسمی همیشه در دسترس ما قرار ندارد تا از بازخوردها و راهنمایی‌های او سود ببریم. بنابراین همه‎ی ما باید در نقش مربی کارکنان، همکاران و حتی گاهی اوقات مافوق‌هایمان ظاهر شویم.
    به این باور رسیده‌ام که شاید برای حرفه و تیم‌هایمان، مربی‌گری (کوچینگ – Coaching) حتی مهم‌تر از مِنتورینگ (Mentoring) باشد. درحالی‌که منتورها به بیان سخنان خردمندانه می‌پردازند، این مربی‎ها هستند که آستین بالا می‌زنند و درگیر کار می‌شوند. این‌طور نیست که صرفاً به پتانسیل ما ایمان داشته باشند؛ آن‌ها وارد میدان می‌‎شوند و به ما کمک می‌کنند تا پتانسیلمان را تشخیص دهیم. آن‌ها آینه‌ای در دست می‌‎گیرند تا بتوانیم نقاط کورمان را ببینیم و حس مسئولیت‌پذیری را در ما القا می‌کنند تا بر نقاط ضعفمان غلبه کنیم. آن‌ها با مسئولیت‎پذیری ما را به سمت بهبود هل می‎دهند، بدون اینکه سهمی از دستاوردهایمان طلب کنند. و به نظرم بیل کمپل می‌تواند بهترین الگو و اسوه‌ی مربی‌گری باشد.
    5 عامل اساسی را می‌توان از کتابچه راهنمای بیل کمپل بیرون کشید. تیم‌های موفق گوگل، امنیت روانی داشتند (افراد می‌دانستند که اگر ریسک کنند، مدیرشان پشت آن‌ها می‌ایستد). این تیم‌ها اهداف مشخصی داشتند، هر مسئولیتشان معنا و مفهوم خودش را داشت، اعضای آن‌ها قابل اتکا بودند و اطمینان داشتند که ماموریت تیمشان، تفاوت‎ها را رقم خواهد زد. خواهید دید که بیل استاد برقراری چنین شرایطی است: او سابقه‌ی خارق‌العاده‌ای در زمینه‎ی ایجاد امنیت، شفافیت، هدفمندی، قابلیت اتکا و تاثیرگذاری در تک‌تک تیم‎‌های تحت هدایت خود دارد.
    کتاب «مربی تریلیون دلاری» از نوع کتابهای کمک به دیگران است: یک دفترچه‌ی راهنما برای دریافت بهترین بازده از افراد، برای اینکه هم‌زمان آن‌‌ها را به چالش بکشید و از آن‌ها حمایت کنید. و برای اینکه به‌جای صحبت صِرف درباره‎ی اولویت نیروی انسانی، چنین طرز فکری را به عمل بنشانید.
    نکته‌ی خارق‌العاده‌تر درباره‎ی داستان بیل کمپل این است که هرقدر بیشتر درباره‌ی او می‎خوانید، فرصت‌های روزمره‎ی بیشتری را می‌یابید تا خود را به او و شخصیتش نزدیک‌تر کنید. کافی است انتخاب‌های کوچکی انجام دهید، مثلاً برای همه عزت و احترام قائل شوید و تعهدات بزرگ‌تری را بپذیرید. مثلاً وقت بگذارید و علاقه‌ی خالصانه‎ی خود به زندگی اعضای تیمتان را نشان دهید – تا این حد که بدانید بچه‌های آن‎ها به کدام مدرسه می‌روند.

مشخصات محصول

نویسنده: اریک امانوئل اشمیت و دیگران ویرایش: -
مترجم: هادی بهمنی تعداد صفحات: 205
انتشارات: نوین توسعه وزن: 203
شابک: 9786226840248 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت،مشاوره در کسب و کار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اریک امانوئل اشمیت و دیگران

اریک امانوئل اشمیت و دیگران

زادۀ ۲۸ مارس ۱۹۶۰ در حومۀ لیون. اشمیت از کودکی به موسیقی عشق می‌ورزید و در نه سالگی پیانو می‌نواخت. اولین اثرش را در یازده سالگی نوشت و در سال ۱۹۸۶ موفق به اخذ دکترای فلسفه شد.

او در جریان حادثه‌ای که در صحرای هوگار برایش اتفاق افتاد (اشمیت در این صحرا گم شده بود، جایی که سیصد کیلومتر با نزدیک‌ترین آبادی فاصله داشت؛ بدون آب و غذا.) احساس کرد نیرویی فوق بشری و متعالی وجود دارد که او را هدایت می‌کند. او می‌گوید در سال ۱۹۶۰ جسمم متولد شد و در صحرای هوگار بود که روح و قلبم به دنیا آمد.

اریک امانوئل اشمیت، نویسنده‌ای است که رویکردی دینی و عرفانی دارد. اشمیت به مذهب خاصی گرایش نشان نمی‌دهد، بلکه به فلسفۀ دین که اساس آن سرشت و فطرت انسانی است توجه دارد.

خود او می‌گوید: «نگاه من نگاهی اومانیستی است و من به‌خاطر دلایل مذهبی نیست که به سراغ ادیان رفته‌ام، بلکه به دلایل انسانی است و خود انسان است که مرا به سوی خود کشانده است.»

او می‌گوید: «تلاش من این است که فاصلۀ میان آدم‌ها، فرهنگ‌ها و ادیان را کم کنم تا بشود دیگران را هم دید.»

اشمیت در بسیاری از آثارش به بازآفرینی اسطوره‌ها می‌پردازد و از عهدۀ این کار نیز به‌خوبی بر می‌آید و البته شاید هدف او آن است که با زدن نقدی به گذشتۀ بشر، انسان امروز را به قضاوت بنشاند.

پرنسس پابرهنه، اولیس از بغداد، اسکار و مادام رُز، کنسرتویی به یاد یک فرشته، خرده جنایت‌های زناشوهری، گل‌های معرفت، نوای اسرار آمیز و انجیل‌های من از جمله آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هادی بهمنی

در حال حاضر مطلبی درباره هادی بهمنی مترجم کتاب مربی تریلیون دلاری نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هادی بهمنی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید