بنر بالای صفحه
فرصت طلایی
فرصت طلایی فرصت طلایی

فروش ویژه

کتاب فرصت طلایی

معرفی کتاب فرصت طلایی

(4)
کتاب فرصت طلایی، اثر دانیل استیل ، با ترجمه پروین ادیب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات جاجرمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 510,000 26%

377,400

510,000 26% 377,400

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: دانیل استیل ویرایش: -
مترجم: پروین ادیب تعداد صفحات: 470
انتشارات: جاجرمی وزن: 518
شابک: 9786008631187 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های آمریکایی قرن 20م،این کتاب پیش از این 4 بار توسط نشر جانان به چاپ رسیده است)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دانیل استیل

دانیل استیل

۱۴ اوت ۱۹۴۷ - آمریکایی
دانیل استیل نویسنده‌ی نام‌آشنای آمریکایی است که کتاب‌های پرفروش او مانند رمان «دارایی‌های یک زن اشرافی»، «آلبوم خانوادگی»، «دلبر» و... سال‌ها در صدر جدول فروش کتاب‌فروشی‌ها بوده است. دانیل استیل بیش از 80 رمان نوشته که بیشتر آن‌ها به 28 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌ و شهرتی جهانی برای او به ارمغان آورده‌اند.
زندگینامه دانیل استیل

دانیل استیل (Danielle Steel)، با نام واقعی دانیل فرنانده دومینیک شولین استیل، زاده‌ی شهر نیویورک آمریکاست که بیشتر کودکی خود را، به واسطه‌ی شغل پدر مهاجرش، در فرانسه گذراند و از نزدیک با سبک زندگی افراد ثروتمند آشنا شد. او که در خانواده‌ای کاتولیک به دنیا آمده بود، گمان می‌کرد در بزرگسالی راهبه شود اما علاقه‌ی او از همان کودکی به نوشتن داستان و سرودن شعر، مسیر دیگری برایش رقم زد.

دانیل استیل مدتی در دانشگاه نیویورک به مطالعه در رشته‌ی طراحی و مد پرداخت و پس از فارغ‌التحصیلی در این رشته، با یک بانک‌دار فرانسوی-آمریکایی ازدواج کرد و مدتی در یک آژانس روابط عمومی مشغول به کار شد.

در همین مدت بود که دانیل استیل آرام آرام شروع به نوشتن مقالاتی متفرقه در نشریات کرد و با تشویق یکی از سردبیران همین نشریات، یعنی جان مک کارتر، اولین رمان خود، «بازگشت به خانه»، را در سال 1973 به رشته‌ی تحریر درآورد، رمانی که آن را تحت تأثیر اتفاقات واقعی زندگی خود نوشته بود. بدین ترتیب بود که دانیل استیل به تدریج به صورت جدی پا به عرصه‌ی نویسندگی گذاشت.

دانیل استیل که بیش از 4 بار ازدواج کرده و 9 فرزند دارد، درون‌مایه‌ی اصلی رمان‌های خود را از وقایع و اتفاقات واقعی زندگی‌اش وام گرفته و با الهام از شخصیت‌هایی که ما‌به‌زای بیرونی دارند، به خلق شخصیت‌های داستانی باورپذیر و ملموس دست زده است. دانیل استیل تاکنون بیش از 80 رمان را به همین شیوه به نگارش درآورده و به شهرتی جهانی دست یافته است. رمان‌های او در فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های تاریخ معاصر قرار دارند و به بیش از 28 زبان ترجمه شده‌اند. در سال 1981، نیویورک تایمز چهار اثر او را در فهرست 10 رمان پرفروش دنیا جای داد و به این ترتیب، دانیل استیل رکوردی را در کتاب رکوردهای گینس از آن خود کرد.

زندگینامه و دانلود بهترین کتاب‌های دانیل استیل

دانیل استیل که علاقه‌ی وافری به کودکان دارد، چندین کتاب برای آنان نیز نوشته است. یکی از این کتاب‌ها مجموعه‌ی مصور «مکس و مارتا» است که نویسنده در آن تلاش دارد به کودکان شیوه‌ی مواجهه با مشکلات و دست‌وپنجه نرم کردن با آن‌ها را بیاموزد.

دانیل استیل دو کتاب غیرداستانی هم به نام‌های «بچه‌دار شدن» و «چراغ‌های روشن او» در کارنامه‌ی نویسندگی خود دارد که مدت‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی قرار داشتند. استیل کتاب دوم، یعنی چراغ‌های روشن او، را درباره‌ی زندگی و مرگ دلخراش پسر 19ساله‌اش، نیکولاس ترینا، نوشته که تأثیر شگرفی بر روحیه و روان و زندگی او گذاشته بود.

بهترین کتاب‌های دانیل استیل
از دانیل استیل، این نویسنده‌ی پرکار و مردمی، بیش از 40 رمان در 40 کشور جهان منتشر شده که بیشتر آن‌ها در ژانر درام نوشته شده‌اند. در ادامه با هم مروری بر چند اثر او خواهیم داشت:

کتاب دارایی‌های یک زن اشرافی (Property of a Noblewoman): این کتاب درباره‌ی زن ثروتمند و اشراف‌زاده‌ای است که دارایی خودش را در صندوقچه‌ی بانکی به امانت می‌گذارد، اما دیگر خبری از او نمی‌شود و همین مسئله، پیچ و خم‌ها و رمز و رازهای زیادی در داستان می‌آفریند که دانیل استیل با قلم گیرا و جذاب خود آن را روایت و خواننده را با خود تا انتهای داستان، همراه می‌کند.

کتاب راز (Secrets): داستانی درباره‌ی زنی به نام سابیناست که در زندگی شخصی‌اش، رازهایی با افراد مختلف زندگی‌اش دارد که هر کدام گرهی در داستان ایجاد می‌کنند.

کتاب دلبر یا معشوقه (The Mistress): دانیل استیل که در تمام آثارش خط داستانی یکسانی را پیش می‌برد و ماجرای شخصیت‌هایی را روایت می‌کند که اغلب در عین داشتن رفاه و ثروت دچار بحران می‌شوند، در این اثر نیز به سراغ خلق شخصیتی به نام ناتاشا رفته که در عین زیبایی و کمال، دست به گریبان مشکلاتی در زندگی شخصی‌اش است.

گفتنی است نسخه‌ی الکترونیکی بهترین کتاب‌های دانیل استیل در سایت و اپلیکیشن کتابراه قابل دسترسی است.

زندگینامه و دانلود بهترین کتاب‌های دانیل استیل

سبک نگارش و دیدگاه‌های دانیل استیل
در آثار دانیل استیل، آنچه بیش از هر چیزی به چشم می‌آید، روایت سرگذشت آدم‌های معمولی و آشنایی است که خواننده مانند آن‌ها را در زندگی روزمره‌اش زیاد می‌بیند و همین امر باعث همذات‌پنداری خواننده با رمان‌های او می‌شود. او اغلب خانواده‌ها و شخصیت‌های ثروتمندی را سوژه‌ی داستان‌هایش قرار می‌دهد که دچار بحران شده‌اند و هریک سرنوشت متفاوتی می‌یابند.

دانیل استیل روان و ساده و همه‌فهم می‌نویسد و آثارش بیشتر به پاورقی‌هایی می‌ماند که خوانندگانشان بیشتر در جست‌وجوی ادامه‌ی ماجرا و سرنوشت شخصیت‌های داستان هستند تا چهارچوب و ساختار روایی قصه!

داستان‌های دانیل استیل در دسته‌ی ادبیات عامه‌پسند قرار می‌گیرند که شاید به زعم برخی منتقدان و خوانندگان حرفه‌ای کتاب، بی‌ارزش تلقی شود، اما میلیون‌ها خواننده‌ی آثار او گواه این مطلب هستند که آثار او برآمده از دل جامعه است و لاجرم بر دل هم می‌نشیند.

جوایز و افتخارات دانیل استیل
- دریافت نشان ارزشمند و ملی ادبیات فرانسه یعنی «شوالیه» در سال 2002
- ثبت رکورد فروش آثارش در کتاب رکوردهای گینس
- دریافت جایزه‌ی «خدمات برجسته در زمینه‌ی سلامت روان» در سال 2009.

اقتباس‌های سینمایی از آثار دانیل استیل
از رمان‌های دانیل استیل چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی توسط کارگردان‌های مختلف اقتباس شده است که نشان‌دهنده‌ی جایگاه این نویسنده میان عامه‌ی مردم است. فیلم‌هایی مانند:

- تعهد (The Promise) به کارگردانی گیلبرت کیتس در سال 1979
- زیبابین (Kaleidoscope) با بازی جاکلین اسمیت و پری کینگ در سال 1990
- اسرار (Secrets) به کارگردانی پیتر اچ. هانت و بازیگری کریستوفر پلامر در سال 1992.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پروین ادیب

در حال حاضر مطلبی درباره پروین ادیب مترجم کتاب فرصت طلایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پروین ادیب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید