بنر بالای صفحه
ژئومورفولوژی ایران نشر سمت
ژئومورفولوژی ایران نشر سمت

کتاب ژئومورفولوژی ایران نشر سمت

معرفی کتاب ژئومورفولوژی ایران نشر سمت

(2)
کتاب ژئومورفولوژی ایران، اثر دکتر رسول صمدزاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 79,000 13%

68,730

79,000 13% 68,730

محصولات مرتبط

(5)
3%
(2)
13%
(4)
قیمت قبل
(3)
11%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیش نوشتار

  • فصل اول: کلیات ژئومورفولوژی ایران

  • فصل دوم: ساختمان زمین و مورفوتکتونیک ایران
  • فصل سوم: زمین شناسی و پیشینه تحولات ساختمانی ایران در دوران های زمین شناختی
  • فصل چهارم: واحدهای بزرگ مورفوتکتونیک ایران
  • فصل پنجم: ویژگی های ژئومورفولوژیک واحدهای بزرگ مورفوتکتونیک ایران
  • فصل ششم: قلمروهای مورفوژنتیک (مورفودینامیک و مورفوکلیماتیک) ایران و ...
  • فصل هفتم: ژئومورفولوژی کواترنری ایران

  • فهرست منابع

  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر رسول صمدزاده ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 496
انتشارات: سمت وزن: 680
شابک: 9786000207670 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته جغرافیا در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی برای دروس «ژئومورفولوژی ایران 1 و 2» هر کدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

سرزمین ایران به عنوان بخشی از فلات بزرگی به همین نام، یکی از کشورهای کوهستانی و در عین حال خشک دنیاست. به همین دلیل از دیرباز بیشتر با گستره‌ها و چشم‌اندازهای بیابانیاش مورد توجه قرارگرفته است تا کوهستان‌های یخی و گستره‌های جنگلی‌اش. با این حال سیستم‌های کوهستانی پیرامونی آن، خشونت‌های آب‌وهوایی را به اندازه‌ای تعدیل می‌کنند که حتی در قسمت‌هایی از آن موجب شکل‌گیری و فعالیت سیستم‌های مورفودینامیکی یخچالی تا رودخانه‌ای در مجاورت بلافصل هم می‌شود. به همین دلیل اشکال مختص محیط‌های متفاوت دیرینه و عصر حاضر را گاهی در مسافت‌های ... نه چندان دور در مجاور هم و گاهی نیز به گستردگی عرض جغرافیایی آن در گستره‌های مختلف می‌توان یافت. پیامد این تنوع طبیعی، خلق چشم‌اندازهای ژئومورفولوژیک کم‌نظیری است، به طوریکه برخی از آنها منحصربه فرد هستند و اغلب در مقیاس جهانی به عنوان اشکال شاخص یاد می‌شوند. مطالعۀ این چشم‌اندازها و لندفرم‌ها محوریت اصلی کتاب حاضر را با رویکردی نو تشکیل می‌دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر رسول صمدزاده

دکتر رسول صمدزاده

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر رسول صمدزاده نویسنده ژئومورفولوژی ایران نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید