بنر بالای صفحه
مشاوره اعتیاد نشر سمت
مشاوره اعتیاد نشر سمت

کتاب مشاوره اعتیاد نشر سمت

معرفی کتاب مشاوره اعتیاد نشر سمت

(2)
کتاب مشاوره اعتیاد، اثر گری میلر ، با ترجمه فریده همتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 270,000 13%

234,900

270,000 13% 234,900
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اعتیاد و ترک اعتیاد

محصولات مرتبط

(3)
13%
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
13%
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه مترجم

  • پیشگفتار

  • فصل اول: مقدمه

  • فصل دوم: نظریه‌های کاربردی مشاوره برای درمان اعتیاد
  • فصل سوم: ارزیابی و تشخیص اعتیاد
  • فصل چهارم: اختلالات هم‌زیست و اعتیادهای رفتاری
  • فصل پنجم: فرایند اصلی درمان اعتیادها
  • فصل ششم: موضوعات مرتبط با درمان و رویکردهای مشاوره
  • فصل هفتم: پیشگیری از عود (RP)
  • فصل هشتم: گروه‌های خودیاری
  • فصل نهم: توضیح درمان‌ها و فنون مرتبط با مشاوره اعتیاد
  • فصل دهم: ارزیابی و درمان دردهای مزمن

  • منابع

مشخصات محصول

نویسنده: گری میلر ویرایش: -
مترجم: فریده همتی تعداد صفحات: 540
انتشارات: سمت وزن: 730
شابک: 9786000219949 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مشاوره در مقطع کارشناسی و رشته مشاوره توان‌بخشی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی برای دروس «مبانی مشاوره پیشگیری از اعتیاد» و «مشاوره با معتادان» هرکدام به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

با توجه به آسیب‌زایی همه جانبه اعتیاد و ضرورت درمان و پیشگیری از این مشکل جدی، بسیاری از متخصصان علوم انسانی درگیر کار در این زمینه هستند و مشاوره اعتیاد بخش مهمی از کار ارزشمند آنان است. بی‌تردید دسترسی به آخرین اطلاعات علمی و پژوهشی برای دستیابی به نتایج مؤثرتر از نیازهای گریزناپذیر آنهاست. کتاب مشاوره اعتیاد پاسخی به این نیاز دست‌اندرکاران مشاوره اعتیاد است. در این کتاب مؤلف با تکیه بر تجربه طولانی کار با اعتیاد و با توجه به تازه‌ترین داده‌های علمی و پژوهشی، راهکارهای مشاوره اعتیاد را توضیح می‌دهد، به مشکلاتی که در این ... راه ظاهر می‌شوند با واقع‌بینی و آگاهی بسیار می‌پردازد و حتی از احتمال عودهای تکراری و شیوه برخورد با آنها غافل نمانده است. به طور کلی همه مراحل مشاوره اعتیاد از اول تا پایان کار به صورتی روان و گویا توضیح داده شده است و بنابراین منبع بسیار ارزشمندی برای مشاوران، روان‌شناسان، مددکاران اجتماعی و دیگر متخصصانی است که در زمینه مشاوره اعتیاد فعالیت دارند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گری میلر

گری میلر

در حال حاضر مطلبی درباره گری میلر نویسنده مشاوره اعتیاد نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریده همتی

در حال حاضر مطلبی درباره فریده همتی مترجم کتاب مشاوره اعتیاد نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریده همتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید