بنر بالای صفحه
روش من
روش من روش من

فروش ویژه

کتاب روش من

معرفی کتاب روش من

(5)
کتاب روش من (درسنامه ای براساس اصول نوین شطرنج)، اثر آرون نیمزوویچ ، با ترجمه خشایار بهاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 195,000 21%

154,050

195,000 21% 154,050

محصولات مرتبط

(3)
19%
(5)
22%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
11%
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: آرون نیمزوویچ ویرایش: -
مترجم: خشایار بهاری تعداد صفحات: 342
انتشارات: شباهنگ وزن: 530
شابک: 9789642732807 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

روش من" نوشته آرون نیمزوییچ، یکی از جواهرات دنیای شطرنج است. در این اثر، بازی‌های او در زمان‌های مختلف به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و اصول و تکنیک‌های مهم شطرنج را نشان می‌دهد.


در این کتاب، نیمزوییچ به شیوه بازی در مراحل مختلف می‌پردازد و نکات حیاتی را آموزش می‌دهد. وی همچنین به تحلیل بازی‌های بزرگ‌ترین استادان شطرنج اروپایی می‌پردازد.


برای هر بازیکن شطرنجی، چه مبتدی چه حرفه‌ای، "روش من" یک راهنمای ارزشمند است که می‌تواند باعث بهبود قابلیت‌های شما در شطرنج شود. نیمزوییچ در این کتاب به موضوعاتی مثل ضعف‌های ... قلعه، تعویض‌های موثر، برنامه‌ریزی در بازی، کنترل مرکزی بازی و استراتژی‌های پیشرفت در بازی می‌پردازد، همه با زبانی فنی و دقیق.


این اثر، نه تنها به بررسی مهارت‌های فردی در شطرنج پرداخته، بلکه به اهمیت مهارت‌های گروهی و نقش مربیان و مدیران تیم‌ها نیز توجه دارد.


کتاب "روش من"، نه تنها یک راهنمای جامع برای فهم بهتر شطرنج است، بلکه با استراتژی‌ها و تکنیک‌های نیمزوییچ، بازیکنان را به سطح جدیدی از توانمندی در شطرنج هدایت می‌کند

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرون نیمزوویچ

آرون نیمزوویچ

در حال حاضر مطلبی درباره آرون نیمزوویچ نویسنده روش من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

خشایار بهاری

در حال حاضر مطلبی درباره خشایار بهاری مترجم کتاب روش من در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

خشایار بهاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید