پرورش هوش هیجانی
پرورش هوش هیجانی

فروش ویژه

کتاب پرورش هوش هیجانی

معرفی کتاب پرورش هوش هیجانی

(4)
کتاب پرورش هوش هیجانی، اثر کریستین وایلدینگ ، با ترجمه الهام آرام نیا - شمس الدین حسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 349,900 21%

277,471

349,900 21% 277,471

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کریستین وایلدینگ ویرایش: -
مترجم: الهام آرام نیا - شمس الدین حسینی تعداد صفحات: 320
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 360
شابک: 9789642366361 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

«پرورش هوش هیجانی» نام کتابی به نویسندگی «کریستین وایلدینگ» و ترجمه‌ی «شمس‌الدین حسینی» و «الهام آرام‌نیا» است. این کتاب شامل 4 بخش کلی به نام‌های «هوش هیجانی را بشناسید»، «هوش هیجانی و شما، توانمندشدن»، «هوش هیجانی و ارتباط با دیگران» و «هوش هیجانی در عمل» است. در توضیحات پشت جلد این کتاب آمده است: «با خواندن این کتاب زندگیتان به طور کامل تغییر می‌کند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید، روابطتان با دیگران چه در خانواده و چه در اجتماع بهتر خواهد شد و در کارتان موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین درک شما از هوش هیجانی بالاتر می‌رود و متوجه می‌شوید که هوش هیجانی چگونه زندگی شادتری را نصیبتان می‌کند. وقتی هوش هیجانی دارید و می‌دانید چگونه از آن استفاده کنید، آن وقت تمام مهارت‌هایی را که برای رشد و تعالی بیشتر نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت. پس همچنان به خواندن آن ادامه دهید و بارها و بارها آن را مرور کنید». کتاب خواندنی و جذاب پرورش هوش هیجانی به نویسندگی کریستین وایلدینگ با ترجمه‌ی شمس‌الدین حسینی و الهام آرام‌نیا توسط انتشارات «نسل نواندیش» منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.



شما با خواندن این كتاب، سفری را شروع می‌كنید كه اگر آن‌را ادامه دهید، زندگی‌تان به‌طور كامل تغییر می‌كند و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا خواهید کرد؛ همچنین روابط شما با دیگران، در خانواده و اجتماع نیز بهتر خواهد شد و در كار خود موفقیت بیشتری كسب خواهید كرد. اگر والد هستید (یا به‌هر طریق بر روی کودکان فعالیتی را انجام می‌دهید)، این فرصت را دارید كه «مهارت‌های هوش هیجانی» را به فرزندانتان انتقال دهید و آن‌ها نیز با این روش می‌توانند روابط بهتری با محیط اطراف خود برقرار كنند، سطح عزت‌نفسشان افزایش می‌یابد، بیشتر می‌آموزند و از زندگی لذت بیشتری می‌برند! 

منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریستین وایلدینگ

کریستین وایلدینگ

در حال حاضر مطلبی درباره کریستین وایلدینگ نویسنده پرورش هوش هیجانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهام آرام نیا

در حال حاضر مطلبی درباره الهام آرام نیا مترجم کتاب پرورش هوش هیجانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهام آرام نیا

شمس الدین حسینی

در حال حاضر مطلبی درباره شمس الدین حسینی مترجم کتاب پرورش هوش هیجانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شمس الدین حسینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید