بنر بالای صفحه
سوزش سر انگشتان
سوزش سر انگشتان سوزش سر انگشتان

فروش ویژه

کتاب سوزش سر انگشتان

معرفی کتاب سوزش سر انگشتان

(5)
کتاب سوزش سر انگشتان، اثر آگاتا کریستی ، با ترجمه محمدطاهر ریاضی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات هرمس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 22%

62,400

80,000 22% 62,400

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: آگاتا کریستی ویرایش: -
مترجم: محمدطاهر ریاضی تعداد صفحات: 304
انتشارات: هرمس وزن: 240
شابک: 9789643638184 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آگاتا کریستی

آگاتا کریستی

زادۀ پانزدهمین روز از سال ۱۸۹۰ در دون‌شایر انگلستان. او را در سراسر جهان با لقب ملکۀ جنایت می‌شناسند و ۷۶ رمان پلیسی‌اش به صد زبان ترجمه شده است.

خانم کریستی بعد از پایان جنگ جهانی اول، با خلق هرکول پوآرو، قدم به عرصۀ نویسندگی گذاشت. بعد از شرلوک هولمز، شخصیت داستانی پوآرو مشهورترین کارآگاه افسانه‌ای دنیاست. پوآرو، مارپل و دیگر کارآگاهان این نویسندۀ بزرگ، بارها بر پردۀ سینما ظاهر شدند و نمایشنامه‌های بسیاری با الهام از آثارش نوشته شده است.

آگاتا کریستی، با نام مستعار مری وستماکوت، شش رمان نوشت و یک مجموعۀ شعر و چند نمایشنامه نیز منتشر کرد و شوهرش سِر ماکس مالون را در چند سفر تحقیقاتی به خاور نزدیک همراهی کرد.

کریستی در میان رکوردهای گینس هم یک رکورد افسانه‌ای دارد؛ او مقام نخست پرفروش‌ترین نویسندۀ ادوار گوناگون را به خود اختصاص داده است. آثار کریستی به ۱۰۳ زبان ترجمه شده‌ و به‌خصوص در فرانسه، نویسندۀ بسیار محبوبی است.

همچنین تله‌موش، که تجربۀ او در فرم نمایشنامه‌ است، در جهان تئاتر بسیار موفق بود؛ تاجایی‌که پس از اولین‌باری که در سال ۱۹۵۲ و در لندن به روی صحنه رفت، بارها در نقاط گوناگون جهان به نمایش گذاشته شد.

راز سیتا فورد، قتل راجر آکروید، لرد اجور می‌میرد، مردی با لباس قهوه‌ای، آواز قو و سپس هیچکس نبود و ده بچه زنگی، تعدادی از آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدطاهر ریاضی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدطاهر ریاضی مترجم کتاب سوزش سر انگشتان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدطاهر ریاضی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید