بنر بالای صفحه
برونو یاد می گیرد که گم نشود
برونو یاد می گیرد که گم نشود برونو یاد می گیرد که گم نشود

فروش ویژه

کتاب برونو یاد می گیرد که گم نشود

معرفی کتاب برونو یاد می گیرد که گم نشود

(4)
کتاب برونو یاد می گیرد که گم نشود (وقتی من بچه بودم 5)، اثر سوسن طاقدیس ، با ترجمه شکیب شیخ الملوکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذکر ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 22,000 26%

16,280

22,000 26% 16,280

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(1)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: سوسن طاقدیس ویرایش: -
مترجم: شکیب شیخ الملوکی تعداد صفحات: 24
انتشارات: ذکر وزن: 60
شابک: 9789643078249 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه سنی:الف،ب(3تا9سال)،بازنویس:سوسن طاقدیس)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مهارت‌های رفتاری در طول زندگی واقعی و در رابطه با دیگران آموخته می‌شوند. داستان کتاب حاضر دربارۀ بچه خرسی است که در بیرون از منزل، دست مادرش را رها می‌کند و گم می‌شود. او با کمک یک نگهبان مادرش را پیدا می‌کند و در نهایت یاد‌می‌گیرد دیگر از مادرش جدا نشود. در انتهای کتاب، نویسنده با طرح چند سؤال ساده دربارۀ داستان، به طور مستقیم از این قصه نتیجه گیری می کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوسن طاقدیس

سوسن طاقدیس

در حال حاضر مطلبی درباره سوسن طاقدیس نویسنده برونو یاد می گیرد که گم نشود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شکیب شیخ الملوکی

در حال حاضر مطلبی درباره شکیب شیخ الملوکی مترجم کتاب برونو یاد می گیرد که گم نشود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شکیب شیخ الملوکی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید