نقشی در مه
نقشی در مه

فروش ویژه

کتاب نقشی در مه

معرفی کتاب نقشی در مه

(2)
کتاب نقشی در مه، اثر تان توان انگ ، با ترجمه شادی امیرافشاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات خوب ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 139,000 29%

98,690

139,000 29% 98,690

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(3)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
11%
(6)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب نقشی در مه اثر تان توان انگ توسط انتشارات خوب منتشر شده است.
    اینجا مالایا است، سال 1949. یون لینگ تئو تنها  بازمانده ی یک اردوگاه در ژاپن در زمان جنگ است بعد از تحصیل کردن در رشته حقوق در دانشگاه کمبریج و صرف مدت زمانی برای کمک به تعقیب جنایتکاران جنگی ژاپن ، تلاش می کند که آرامش را در میان مزارع جنگل حاشیه ی مالایای شمالی –جایی که در آن بزرگ شده است- پیدا کند.
    وی در خردسالی در آنجا یوگیری ، تنها باغ ژاپنی در مالایا را کشف می کند و صاحب و خالق آن ، آریتوموی افسانه ای و مرموز، باغبان سابق امپراتور ژاپن در تبعید است.یون لینگ علی رغم نفرت از ژاپنی ها ، به یاد خواهرش که در اردوگاه فوت کرد ، به دنبال پیدا کردن آریتومو برای ایجاد یک باغ در کوالالامپور است. آریتومو ابتدا امتناع می کند ، اما قبول می کند که یون لینگ را به عنوان شاگرد خود "تا آمدن مونسون" بپذیرد. سپس او می تواند یک باغچه برای خودش طراحی کند.با گذشت روزهای طولانی  ، یون خودش را کاملا غرق شده در احساسات و هنر خود احساس میکند در صورتی که هر روز در بیرون باغ ، تهدید به قتل و آدم ربایی از چریک های جنگل های داخلی کشور افزایش می یابد. اما باغ آن باغ نیز جایی عادی نیست بلکه یک مکان رازآلود میباشد. آریتومو چه کسی است ؟ و چجوری شد که ژاپن را ترک کرد؟
    چرا به نظر می رسد دوست و میزبان یون لینگ ، مگنوس پراتوریوس ، تقریبا از مصالحه کمونیست ها در امان باشد؟ افسانه "طلای یاماشیتا" چیست و آیا پایه و اساسی دارد؟ و آیا امکان دارد داستان واقعی این که چگونه یون لینگ از جنگ جان سالم به در برد خود تاریک ترین رازها باشد؟


مشخصات محصول

نویسنده: تان توان انگ ویرایش: -
مترجم: شادی امیرافشاری تعداد صفحات: 443
انتشارات: خوب وزن: 445
شابک: 9786226983297 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 21م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تان توان انگ

تان توان انگ

در حال حاضر مطلبی درباره تان توان انگ نویسنده نقشی در مه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شادی امیرافشاری

در حال حاضر مطلبی درباره شادی امیرافشاری مترجم کتاب نقشی در مه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شادی امیرافشاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید