بنر بالای صفحه
گرگی که گم شد
گرگی که گم شد گرگی که گم شد

فروش ویژه

کتاب گرگی که گم شد

معرفی کتاب گرگی که گم شد

(2)
کتاب گرگی که گم شد!، اثر ریچل برایت ، با ترجمه سارا عاشوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا - مهر و ماه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 45,000 21%

35,550

45,000 21% 35,550

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ریچل برایت ویرایش: -
مترجم: سارا عاشوری تعداد صفحات: 32
انتشارات: مهرسا - مهر و ماه وزن: 124
شابک: 9786009890989 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب 3تا5 سال،گروه سنی:ب،تصویرگر:جیم فیلد)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«ویلف» بچه‌گرگی است که به اندازه خودش قوی است؛ اما دوست دارد قوی‌تر باشد. او هرگز از دوستان و خانواده‌اش کمک نمی‌‏گیرد و فکر می‏‌کند که خودش به تنهایی از پس هرکاری برمی‌‏آید تا اینکه شبی، در سرمای سوزان قطب، گم می‌شود و سرگشته و تنها می‏‌ماند. او متوجه می‌شود که همه ما گاهی به نصیحت و راهنمایی یک دوست نیاز داریم که چراغ راهمان باشد و ما را ایمن به مقصد برساند. در این کتاب، کودکان به نقش دوست در زندگی پی می‌برند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریچل برایت

ریچل برایت

در حال حاضر مطلبی درباره ریچل برایت نویسنده گرگی که گم شد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا عاشوری

در حال حاضر مطلبی درباره سارا عاشوری مترجم کتاب گرگی که گم شد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا عاشوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید