بنر بالای صفحه
عمیق و تاریک و خطرناک نشر پرتقال
عمیق و تاریک و خطرناک نشر پرتقال

فروش ویژه

کتاب عمیق و تاریک و خطرناک نشر پرتقال

معرفی کتاب عمیق و تاریک و خطرناک نشر پرتقال

(6)
کتاب عمیق و تاریک و خطرناک، اثر مری داونینگ هان ، با ترجمه نگار شجاعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 144,000 29%

102,240

144,000 29% 102,240
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

داستان‌های نوجوانان آمریکایی قرن 20م

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب عمیق و تاریک و خطرناک اثر داونینگ هان توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است
    الی به مین می‎رود تا تابستان را کنار خاله‎ و دخترخاله ‎4 سالش ، اما سپری کند. همه‎ چیز به ‎نظر درست می‎ رسد تا اینکه سروکله‎ ی دختر بداخلاقی  به نام سیسی پیدا می‎شود. سیسی با رفتار زننده‎ ش، تاثیر بدی روی امای کوچک دارد. از همه عجیب ‎تر آن که دائماً درمورد دختری به نام ترسا حرف می زند که به طرز عجیبی غرق شده و جسدش هیچ‎ وقت پیدا نشده . آن هم دقیقاً در دوران کودکی مادر و خاله‎ ی الی. الی کم‎کم پی می‎ برد که چرا سیسی به این اندازه عصبانی و بد اخلاق میباشد . هم چنین می
...
  • ‎فهمد که این داستان، صرفاً داستانی نیست که سیسی برای ترساندن آن ‎ها گفته باشد

مشخصات محصول

نویسنده: مری داونینگ هان ویرایش: -
مترجم: نگار شجاعی تعداد صفحات: 218
انتشارات: پرتقال وزن: 180
شابک: 9786004627740 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های نوجوانان آمریکایی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب درست قبل از شروع تابستان، «الی» 13 ساله، عکس قدیمی از سه دختربچه پیدا می‌کند که دو نفرشان مادر و خاله‌اش هستند، ولی عکس نفر سوم پاره شده است. وقتی الی به دنبال کشف هویت نفر سوم می‌رود از عکس‌العمل‌های مادر و خاله‌اش متوجه می‌شود كه رازی ترسناک پشت این ماجراست. او قرار است با خاله و دخترخاله خردسالش تابستان را در همانجایی بگذرانند که آن راز ترسناک پنهان شده است، این کار ممکن است به قیمت جانشان تمام شود. آیا الی موفق می‌شود آن راز را کشف کند؟... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مری داونینگ هان

مری داونینگ هان

در حال حاضر مطلبی درباره مری داونینگ هان نویسنده عمیق و تاریک و خطرناک نشر پرتقال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نگار شجاعی

در حال حاضر مطلبی درباره نگار شجاعی مترجم کتاب عمیق و تاریک و خطرناک نشر پرتقال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نگار شجاعی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید