بنر بالای صفحه
آخرین دروغ
آخرین دروغ

فروش ویژه

کتاب آخرین دروغ

معرفی کتاب آخرین دروغ

(6)
کتاب آخرین دروغ، اثر ماری کوبیکا ، با ترجمه فربیا جعفری نمینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 134,900 21%

106,571

134,900 21% 106,571

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(6)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب غول زشت سبز شرک اثر ماری کوبیکا فربیا جعفری نمینی نشر نسل نواندیش منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: ماری کوبیکا ویرایش: -
مترجم: فربیا جعفری نمینی تعداد صفحات: 384
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 418
شابک: 9786222201630 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های آمریکایی،قرن 21م،از پرفروش ترین های نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ماری کوبیکا

ماری کوبیکا

ماری کوبیکا نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و یواس‌ای تودی و نویسنده‌ی رمان‌های تعلیقی است. او دارای مدرک کارشناسی هنر از دانشگاه میامی در آکسفورد در رشته تاریخ و ادبیات آمریکاست. او در خارج از شیکاگو با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کند. نخستین رمانش «دختر خوب» نامزدی جایزه‌ی استرند کریتیکز را برای بهترین رمان اول دریافت کرد. همچنین رمان‌های معمایی و تعلیقی او تاکنون نامزد جوایز زیادی بوده ‌است. آثار کوبیکا در سراسر جهان با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شده و گواه آن اینکه آثارش تاکنون به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌ و بیش از دو میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته ‌است.

به ماری کوبیکا لقب «قصه‌گوی کاربلد» داده‌اند و شیکاگو تریبون از او به «نویسنده‌ای آن سوی مرزهای کنترل» نام می‌برد.

کارین اسلاتر در نیویورک تایمز می‌نویسد: «کوبیکا عناصر تنش و توطئه را در هم می‌آمیزد. شخصیت‌های مرموز و جذاب او دارای همان کیفیتی هستند که از یک تریلر پیچیده و مبهم انتظار داریم. در یک کلام، پیش‌بینی‌ناپذیر.»

همچنین جیلی مکمیلان درباره‌ی آثار ماری کوبیکا می‌نویسد: «شخصیت‌های دسیسه‌چین و نفوذناپذیر در فضای شوم قصه‌های او کاری می‌کنند که وادار می‌شوید تا پایان بهت‌آمیز ماجرا با آن‌ها همراه بمانید.»

همه‌ی داستان‌های ماری کوبیکا در سبک معمایی_جنایی نوشته شده، ولی همیشه مضمونی خانوادگی نیز در داستان‌های این نویسنده به چشم می‌خورد؛ اما ویژگی بارز سبکیِ این نویسنده روایت غیرخطی آثار و راویان چندگانه‌ی آن‌هاست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فربیا جعفری نمینی

در حال حاضر مطلبی درباره فربیا جعفری نمینی مترجم کتاب آخرین دروغ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فربیا جعفری نمینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید