نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی
نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی

فروش ویژه

کتاب نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی

معرفی کتاب نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی

(4)
کتاب نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی (چگونه در هر محیطی برنده باشید)، اثر استفان کاوی و دیگران ، با ترجمه حسین ظهوریان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات رسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 35,000 26%

25,900

35,000 26% 25,900

محصولات مرتبط

(5)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
6%
(4)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تا کنون کسی با چنین دورانی روبرو نشده است. شرکت‌های عظیم متزلزل می‌شوند.میلیون‌ها شغل در معرض نابودی قرار می‌گیرند و گستره‌ای از قوانین نوین اقتصادی یک شبکه پایدار می‌گردند. 

مشخصات محصول

نویسنده: استفان کاوی و دیگران ویرایش: -
مترجم: حسین ظهوریان تعداد صفحات: 168
انتشارات: رسا وزن: 230
شابک: 9789643178512 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت و رهبری کارآمد سازمانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استفان کاوی و دیگران

استفان کاوی و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره استفان کاوی و دیگران نویسنده نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین ظهوریان

در حال حاضر مطلبی درباره حسین ظهوریان مترجم کتاب نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین ظهوریان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید