بنر بالای صفحه
صدا برای داد زدن نیست
صدا برای داد زدن نیست صدا برای داد زدن نیست

کتاب صدا برای داد زدن نیست

معرفی کتاب صدا برای داد زدن نیست

(5)
کتاب صدا برای داد زدن نیست (گلاسه)، اثر الیزابت وردیک ، با ترجمه مریم عربی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات فنی ایران - نردبان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
19%
(4)
2%
قیمت قبل
(2)
11%

مشخصات محصول

نویسنده: الیزابت وردیک ویرایش: -
مترجم: مریم عربی تعداد صفحات: 36
انتشارات: فنی ایران - نردبان وزن: 120
شابک: 9786004773034 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای مهارت های کودکان،گروه سنی:الف،ب(3تا9سال)،تصویرگر:ماریکا هینلن،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در چه مواردی از صدایمان استفاده می‌کنیم؟ در چه مواقعی بلند حرف می‌زنیم؟ چه موقع آهسته صحبت می‌کنیم؟ در چه مواقعی نباید از صدایمان استفاده کنیم؟ با مطالعه‌ این کتاب، کودکان مطالب جالبی درباره‌ «صدا» و درست به‌کاربردن آن در مواقع مختلف می‌آموزند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الیزابت وردیک

الیزابت وردیک

در حال حاضر مطلبی درباره الیزابت وردیک نویسنده صدا برای داد زدن نیست در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم عربی

در حال حاضر مطلبی درباره مریم عربی مترجم کتاب صدا برای داد زدن نیست در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم عربی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید