بنر بالای صفحه
هفتاد و دومین غواص
هفتاد و دومین غواص

کتاب هفتاد و دومین غواص

معرفی کتاب هفتاد و دومین غواص

(6)
کتاب هفتاد و دومین غواص (خاطرات جانباز کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار)، اثر حمید حسام ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شهید کاظمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
12%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: حمید حسام ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 640
انتشارات: شهید کاظمی وزن: 700
شابک: 9786226609999 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خاطرات جنگ ایران و عراق،1359-1367،سرگذشتنامه رزمندگان غواص ایران)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب رزمنده‌های غواص با سن کمی که داشتند، یکی از سخت‌ترین کارهای جنگ را انتخاب می‌کردند. آن‌چه آن‌ها را به آن فضا می‌برد، خداباوری و ولایتمداری و تکلیف‌پذیری بود. کتاب «هفتاد و دومین غواص» روایت‌گر خاطرات جانباز «کریم مطهری» فرماندۀ گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصار‌الحسین همدان است. در این کتاب ناگفته‌هایی شگفت‌انگیز از عملیات کربلای چهار و جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های غواصان شهید به تصویر کشیده شده و دربردارندۀ خاطرات و روایت‌های کریم مطهری از دوران کودکی تا پیروزی انقلاب و آغاز جنگ بوده و حضور جانانه و عاشقانه در هم‌جواری ... نیمۀ گمشده‌اش علی چیت‌سازیان تا رزم‌های آبی از شامگاه 4دی‌ماه 1365 در منطقۀ عملیاتی کربلای4 را به رشته تحریر درآورده است. این اثر که یک ریتم اجتماعی دارد و خواننده را به فضای زیستی بچه‌های دهه 40 می‌برد، متقن‌ترین و کامل‌ترین روایتی است که از عملیات کربلای4 به رشتۀ تحریر درآمده و می‌تواند پاسخ خیلی شبهات و همچنین ناگفته‌هایی از این عملیات باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حمید حسام

حمید حسام

در حال حاضر مطلبی درباره حمید حسام نویسنده هفتاد و دومین غواص در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید