بنر بالای صفحه
هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده
هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده

کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده

معرفی کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده

(4)
کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده (راه کارهای تبلیغات و بازاریابی43)، اثر ارجان چادهوری ، با ترجمه کامبیز حیدرزاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سیته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
18%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
1%
(4)
16%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده نویسنده ارجان چادهوری ترجمه کامبیز حیدرزاده نشر سیته منتشرشده است 
    درباره کتاب:
    هیجان و منطق و «درگیری ذهنی» 
مصرف‌‌کنندگان،‌ نگرشی درباره‌ی محصولات، نام‌های تجاری و تبلیغات دارند و این نگرش‌ها بر تصمیم خریدشان تأثیر می‌گذارد.
 نقش هیجان و منطق در توسعه و شکل‌گیری چنین نگرش‌هایی چیست؟
 هیجان و منطق، هر دو، روش‌های دانستن و درک واقعیت هستند، اما عملکرد بسیار متفاوتی دارند. 
    هیجان ممکن است خودانگیخته منتقل شود، در حالی که پیام‌های منطقی به صورت نمادین انتقال می‌یابند. به همین خاطر در دنیای
...
  • امروز جایگاه‌یابی هیجانی، حوزه‌ی جدیدی را برای تمایز محصولات ارائه می‌دهد. بنا بر این، حالی که ویژگی‌های محصول برای کالاهایی «با درگیری بالا» مهم هستند، انتقال هیجانی نیز برای تمایز کالاهایی «با درگیری کم» و «کالاهای یکنواخت» ضروری است.
 کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف‌کننده که یکی از معتبرترین کتاب‌های این حوزه است و به عنوان کتاب مرجع در مراکز آموزشی دنیا تدریس می‌شود، سعی دارد برخی از علل احساسی و منطقی انتخاب محصول از طرف مصرف‌کنندگان و چگونگی پردازش پیام‌های تبلیغاتی از سوی آنان را توضیح دهد. همچنین نشان می‌دهد که چگونه این نیروهای انگیزشی بر بخش‌های مختلف بازاریابی، مانند میزان وفاداری به برند، سهم بازار و سود فروش بالاتر تأثیر می‌گذارند.

مشخصات محصول

نویسنده: ارجان چادهوری ویرایش: -
مترجم: کامبیز حیدرزاده تعداد صفحات: 218
انتشارات: سیته وزن: 262
شابک: 9786005253405 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رفتار مصرف کنندگان)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ارجان چادهوری

ارجان چادهوری

در حال حاضر مطلبی درباره ارجان چادهوری نویسنده هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

کامبیز حیدرزاده

در حال حاضر مطلبی درباره کامبیز حیدرزاده مترجم کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کامبیز حیدرزاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید