بنر بالای صفحه
کدو قلقله زن نشر پیدایش
کدو قلقله زن نشر پیدایش کدو قلقله زن نشر پیدایش

فروش ویژه

کتاب کدو قلقله زن نشر پیدایش

معرفی کتاب کدو قلقله زن نشر پیدایش

(2)
کتاب کدو قلقله زن (افسانه کهن)، اثر ناصر یوسفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 65,000 23%

50,050

65,000 23% 50,050

محصولات مرتبط

(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
23%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: ناصر یوسفی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 12
انتشارات: پیدایش وزن: 51
شابک: 9789643493356 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کدو قلقه‌زن از جمله داستان‌های قدیمی ایرانی است که این بار با بازنویسی ناصر یوسفی، منتشر شده است. یوسفی نویسنده‌ی نام‌آشنای ادبیات کودک است که دکتری آموزش و پرورش دارد و مدیریت مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا را بر عهده دارد. حسام فطرتی، نیز تصویرگری‌های این کتاب را انجام داده است. این افسانه براساس روایتی که در یکی از روستاهای صومعه‌سرا (گیلان) وجود دارد، بازنویسی شده است.


دخترکی به نام گلاب خانم می‌خواهد به خانه مادربزرگ برود. در راه حیوان‌های مختلفی را می‌بیند که می‌خواهند او را بخورند. اما گلاب خانم باید یک جوری از آنها ... فرار کند…


نشر پیدایش کتاب کدو قلقه‌زن را از مجموعه افسانه‌های کهن برای کودکان منتشر کرده است. این مجموعه علاوه بر آشنا کردن کودکان با افسانه‌های قدیمی ایران، با استفاده از تاثیر افسانه بر ناخودآگاه کودک، او را به سمت تدبیر، تفکر و امیدواری برای حل مشکلات سوق می دهد.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

گلاب رفت و رفت تا به جنگل رسید. هنوز چند قدمی نرفته بود که یک گرگ پرید جلو پای او. گلاب ترسید. اما به روی خودش نیاورد و به گرگ گفت: «چرا جلو راهم را گرفته‌ای؟ مگر نمی‌بینی به خانه مادربزرگم می‌روم؟» گرگ گفت: «سلام گلاب خانم! تو کجا، اینجا کجا؟! تک و تنها توی جنگل چه کار می‌کنی؟! آخ که چقدر گرسنه هستم! صبر کن تا تو را بخورم.»


گلاب با خودش کمی فکر کرد و گفت: «ببین آقا گرگه، من خیلی کوچکم. فقط پوست و استخوانم. اگر مرا بخوری سیر نمی‌شوی؛ اما می‌خواهم به خانه مادربزرگم بروم. آنجا پلو بخورم، چلو بخورم، مرغ و فسنجون بخورم، وقتی که خوب چاق و چله شدم، وقت ... برگشتن اگر مرا دیدی می‌توانی مرا بخوری!»


گرگ با خودش گفت: فکر بدی نیست. به همین دلیل به او اجازه داد تا برود.


گلاب خوشحال از اینکه از دست گرگ نجات پیدا کرده بود، به راهش ادامه داد. هنوز خیلی نرفته بود که یک پلنگ پرید جلو پای او.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ناصر یوسفی

ناصر یوسفی

در حال حاضر مطلبی درباره ناصر یوسفی نویسنده کدو قلقله زن نشر پیدایش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید