از چرتکه تا استراتژی
از چرتکه تا استراتژی

کتاب از چرتکه تا استراتژی

معرفی کتاب از چرتکه تا استراتژی

(4)
کتاب از چرتکه تا استراتژی (راهکارهای موفقیت 15 شرکت برتر ایرانی)، اثر امیرابوالفضل ذکریایی - نازلی منجم زاده ، با ترجمه مترجم مهدی سبک رو ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات سیته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • راهکارهای موفقیت 15 شرکت برتر ایرانی
    آگاهی از تجربه‌های شرکت‌های ایرانی در کسب‌وکارهای گوناگون و امور مرتبط با مدیریت استراتژیک و استراتژی‌های آن‌ها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش، تبلیغات، برند، محصولات جدید، قیمت‌گذاری و... نقش ارزنده‌ای در پیوند علم و عمل با توجه به واقعیت‌های کشورمان دارد. تمامی شرکت‌هایی که در طول زمان به موفقیت دست یافته‌اند، از استراتژی‌های مناسبی در طول زمان بهره‌مند بوده‌اند. به عبارتی در زمان مناسب تصمیم درستی گرفته‌اند. حالا فرقی نمی‌کند با چرتکه یا همراه استراتژی.کتاب جذاب و خواندنی از چرتکه تا استراتژی تجربه‌های ملموس 15 برند ایرانی و داستان تحول و موفقیت آن‌ها را برای ما بازگو می‌کند.
    آنچه در این کتاب می‌خوانیم:فصل 1- تحول جسورانه‌، گروه صنعتی امرسانفصل 2- به رنگ نیلی‌، ‌بانک سامانفصل 3- فراسوی محبت‌،‌ بنیاد کودکفصل 4- خانواده‌ی بزرگ‌،‌ گروه صنعتی بوتان فصل 5- کم‌عمق پهناور‌،‌ گروه خودرو‌سازی بهمنفصل 6- آرامش طوفانی‌،‌ گروه پارس‌آنلاینفصل 7- طعم ایرانی‌،‌ گستره‌ی جهانی‌،‌ زر ماکارونفصل 8- به لطافت یک رویا‌، ‌سینرهفصل 9- اکسیر جوانی‌، ‌عبیدیفصل 10- تلاش‌افزار‌، ‌گروه صنعتی فراسوفصل 11- سالمند چابک‌،‌ فومن‌شیمیفصل 12- ارتفاع سخت‌،‌ هواپیمایی ماهانفصل 13- آکادمی اشتغال‌،‌ مجتمع فنی تهرانفصل 14- تیک‌تاک‌،‌ نیلپرفصل 15- آقای خاص‌، ‌هاکوپیان
    هر یک از تجربه‌های اشاره‌شده در این کتاب نتیجه‌ی سال‌ها چالش و مبارزه و حضور در میدان رقابت، سرمایه‌گذاری و ریسک‌پذیری و تنوعی از تصمیم‌گیری‌های استراتژیک هستند که اگر با تیزبینی و دقت مطالعه شوند، نتایج گران‌بهایی خواهند داشت و می‌توانند برای تمامی فعالان اقتصادی، دانشگاهیان و علاقه‌مندان مدیریت استراتژیک و بازاریابی مفید باشند.

مشخصات محصول

نویسنده: امیرابوالفضل ذکریایی - نازلی منجم زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم مهدی سبک رو تعداد صفحات: 386
انتشارات: سیته وزن: 970
شابک: 9786005253849 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(موفقیت در کسب و کار در ایران)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

امیرابوالفضل ذکریایی

امیرابوالفضل ذکریایی

در حال حاضر مطلبی درباره امیرابوالفضل ذکریایی نویسنده از چرتکه تا استراتژی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


نازلی منجم زاده

نازلی منجم زاده

در حال حاضر مطلبی درباره نازلی منجم زاده نویسنده از چرتکه تا استراتژی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهدی سبک رو

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهدی سبک رو مترجم کتاب از چرتکه تا استراتژی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهدی سبک رو

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید