بنر بالای صفحه
خاطرات رویاها تاملات
خاطرات رویاها تاملات

فروش ویژه

کتاب خاطرات رویاها تاملات

معرفی کتاب خاطرات رویاها تاملات

(4)
کتاب خاطرات،رویاها،تاملات، اثر کارل گوستاو یونگ ، با ترجمه امیر لاهوتی - محمدرضا اخلاقی منش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات جامی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 350,000 26%

259,000

350,000 26% 259,000

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب خاطرات رویاها تاملات اثر کارل گوستاو یونگ ترجمه امیر لاهوتی، محمدرضا اخلاقی نشر جامی منتشر شده است
    سال ها کوشش می شدکه از زندگی وافکار وآثار کارل گوستاویونگ،روان پزشک،روانکاو و روانشناس نامی قرن،شرح احوالی منتشر شود،اما یونگ از نمایش دادن زندگی شخصی اش در برابرچشم مردم ،بیزاری می جست.سرانجام با پافشاری دوستانش در بهار سال1957،پذیرفت که کتابی به صورت«اتوبیوگرافی»تهیه شود و خودیونگ راوی آن باشد،لذا شکل کتاب،به صورتی که می بینید درآمد.دراین کتاب طی12 فصل و5ضمیمه،زندگی،افکاروآثار یونگ مورد بررسی قرار گرفته است:ازنخستین سالهای زندگی تا
...
  • افکارش درباره زندگی پس از مرگ،ازسفرهایش به دیاران دوردست تا دنیای درون،واز مکاتبات ومباحثاتش باروانشناسان بزرگ روزگارش.فصل های زندگی یونگ شعاع های شتابان نورند که وقایع زندگی وکاراورا فقط به نحوی زودگذر،روشن می کنند.اما،فضای دنیای فکری او،تجربه مردی را انتقال می دهد که روان برایش واقعیتیژرف بود.یونگ یک روان پزشک بودوخوب می دانست که بینش مذهبی بیمار،درمداوای بیمار روانی ،نقش قطعی دارد وبسیاری از روان نژندیها رااز نادیده گرفتن این فضیلت اصلی روان می دانست.

مشخصات محصول

نویسنده: کارل گوستاو یونگ ویرایش: -
مترجم: امیر لاهوتی - محمدرضا اخلاقی منش تعداد صفحات: 448
انتشارات: جامی وزن: 630
شابک: 9786001762253 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روانکاوی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ

در حال حاضر مطلبی درباره کارل گوستاو یونگ نویسنده خاطرات رویاها تاملات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیر لاهوتی

در حال حاضر مطلبی درباره امیر لاهوتی مترجم کتاب خاطرات رویاها تاملات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیر لاهوتی

محمدرضا اخلاقی منش

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا اخلاقی منش مترجم کتاب خاطرات رویاها تاملات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا اخلاقی منش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید