بنر بالای صفحه
لحظه صعود نشر کوله پشتی
لحظه صعود نشر کوله پشتی لحظه صعود نشر کوله پشتی

فروش ویژه

کتاب لحظه صعود نشر کوله پشتی

معرفی کتاب لحظه صعود نشر کوله پشتی

(5)
کتاب لحظه صعود (توانمندسازی زنان چگونه دنیا را متحول می کند)، اثر ملیندا گیتس ، با ترجمه محمد صداقتی جهرمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 179,000 26%

132,460

179,000 26% 132,460

محصولات مرتبط

(5)
قیمت قبل
(5)
23%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ملیندا گیتس ویرایش: -
مترجم: محمد صداقتی جهرمی تعداد صفحات: 256
انتشارات: کوله پشتی وزن: 258
شابک: 9786004613583 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

«لحظه‌ی صعود» کتابی است با زیر عنوان «توانمند‌سازی زنان چگونه دنیا را متحول می‌کند»، نوشته‌ی ملیندا گیتس و چاپ انتشارات کتاب کوله‌پشتی. در این کتاب گیرا و انگیزشی، ملیندا درس‌هایی را با ما به اشتراک می‌گذارد که از ملاقات با افراد الهام‌بخش در سراسر دنیا و در دوران فعالیت حرفه‌ای خود فرا گرفته است. او درباره‌ی علت نوشتن کتاب می‌گوید: «هدفم به اشتراک گذاشتن داستان افرادی بود که به زندگی‌ام تمرکز و ضرورت بخشیدند. از همه‌ی شما می‌خواهم در هر جایی از این کره‌ی خاکی که زندگی می‌کنید، راه‌هایی پیدا کنید که از طریق آن‌ها بتوانیم باعث ارتقای ... زنان شویم.»

ملیندا با ارائه‌ی آمارهای تکان‌دهنده‌ای در باب کودک‌همسری، بی‌اطلاعی از شیوه‌های پیشگیری از بارداری و نابرابری جنسیتی در محل کار، که مستلزم توجه ما هستند، داستانی فراموش‌نشدنی خلق می‌کند. او برای اولین‌بار، درباره‌ی زندگی شخصی و ایجاد برابری در مسیر ازدواج خود می‌نویسد. ملیندا زنان فوق‌العاده‌ای را به ما معرفی می‌کند و همچنین قدرت ارتباط با دیگران را نشانمان می‌دهد. وقتی باعث ارتقای دیگران شویم، آن‌ها نیز باعث ارتقای ما می‌شوند.

ملیندا گیتس، تاجر، حامی حقوق بشر و حامی حقوق زنان و دختران در جهان است. او که رئیس بنیاد بیل و ملیندا گیتس است، اولویت‌ها و خط مشی‌های بزرگ‌ترین نهاد بشردوستی دنیا را تدوین می‌کند. او همچنین مؤسس و سرمایه‌گذار یک شرکت در ایالات متحده‌ی امریکاست که با هدف ارتقای پیشرفت‌های اجتماعی برای زنان و خانواده‌هایشان شکل گرفته است.

ملیندا در شهر دالاس ایالت تگزاس بزرگ شده است. مدرک لیسانسش را در رشته‌ی علوم کامپیوتر از دانشگاه دوک و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از مدرسه‌ی بازرگانی دوک گرفته است. ملیندا در دهه‌ی اول اشتغالش به توسعه‌ی محصولات رسانه‌های جمعی در شرکت مایکروسافت پرداخت؛ سپس فعالیت‌هایش را روی خانواده و کارهای بشردوستانه متمرکز کرد. او همراه همسرش در شهر سیاتل زندگی می‌کند.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

همه‌ی زنانی که با آن‌ها صحبت کرده‌ام و همه‌ی داده‌هایی که جمع کرده‌ام من را متقاعد کرده‌اند مهم‌ترین عاملی که باید به آن توجه شود، تغییر نگرش دختران نسبت به خودشان است. این همان‌جایی است که صعود اتفاق می‌افتد. اگر نگرش نسبت به خود تغییر نکند، رفتن به مدرسه هم نمی‌تواند فرهنگ را تغییر دهد، زیرا در این صورت آن‌ها از مهارت‌هایشان برای خدمت به آن دسته از هنجارهای اجتماعی استفاده می‌کنند که باعث پایین نگه داشتنشان شده است.

این راز آموزش قدرتمند است. یک دختر یاد می‌گیرد که آن فردی نیست که به او گفته‌اند. او نیز همانند دیگران است. این حق را دارد ... که از او دفاع شود و مراقبش باشند. جنبش‌های بزرگ اجتماعی از همین‌جا شروع می‌شود. باید در برابر تحمیل نظرهای دیگران ایستاد و نگرش دختران را نسبت به خودشان تغییر داد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ملیندا گیتس

ملیندا گیتس

در حال حاضر مطلبی درباره ملیندا گیتس نویسنده لحظه صعود نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد صداقتی جهرمی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد صداقتی جهرمی مترجم کتاب لحظه صعود نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد صداقتی جهرمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید