بنر بالای صفحه
سرخ پوست ها
سرخ پوست ها سرخ پوست ها

قیمت قبل

کتاب سرخ پوست ها

معرفی کتاب سرخ پوست ها

(4)
کتاب سرخ پوست ها (نمایشنامه های برتر جهان89)، اثر آرتور کوپیت ، با ترجمه عاطفه پاکبازنیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات افراز ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 120,000
قیمت ایده بوک: 110,000 12%

97,200

110,000 12% 97,200

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
16%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آرتور کوپیت ویرایش: -
مترجم: عاطفه پاکبازنیا تعداد صفحات: 120
انتشارات: افراز وزن: 147
شابک: 9786003260566 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات آمریکا،نامزد نهایی جایزه ی پولیتزر بهترین نمابشنامه ی سال1970،نامزد جایزه ی تونی بهترین نمایشنامه ی سال1970)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرتور کوپیت

آرتور کوپیت

آرتور لی کوپیت، پسر جرج و ماکسین دوبین کوپیت، متولد دهم می ۱۹۳۷ در نیویورک است. کودکی را در لورنس، جزیره‌ی لانگ، مکانی که پدرش در آنجا مدیر فروش جواهر بود، گذراند. کوپیت پس از پایان دبیرستان در سال ۱۹۵۵، در رشته‌ی مهندسی فیزیک وارد دانشگاه هاروارد شد، اما علاقه‌ی اصلی او هنر بود. بنابراین در سال اول دانشگاه، عضو کارگاه تئاتری هاروارد شد و هفت نمایشنامه‌ی اولیه‌ی خود را در آنجا نوشت و شش نمایشنامه را به صحنه برد. دو جایزه‌ی کارگاه دانشگاهی تئاتر هاروارد محصول این دوره از فعالیت‌های کوپیت است. کوپیت در سال ۱۹۵۹ از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. در سال ۱۹۶۸، با لسلی آن گریس ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام‌های الکساندر، بنجامین و کتلین است.

کارهای ابتدایی کوپیت -بیشتر تک پرده‌ای‌ها- تراژدی، کمدی و فارس‌های سیاهی بود که پایه و اساس نمایشنامه‌ی تأثیرگذاری به نام «آه پدر، پدر بیچاره، مامان تو را در گنجه آویزان کرده و من خیلی دلم گرفته» را در ۱۹۶۰ بنیان گذاشت. با انتشار این نمایشنامه، کوپیت نویسنده‌ای مشهور در جهان شد و بعد از اجرای موفق نمایشنامه‌ی «آه پدر»، در دانشگاه هاروارد و تئاتر محلی، این نمایش اجراهای متعدد و موفقی را در لندن، سالن فونیکس نیویورک (۴۵۴ اجرا) برگزار کرد و بعد از آن، تور موفقی را در اروپا و امریکا داشت.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عاطفه پاکبازنیا

در حال حاضر مطلبی درباره عاطفه پاکبازنیا مترجم کتاب سرخ پوست ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عاطفه پاکبازنیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید