بنر بالای صفحه
کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی نشر میلکان قطع رقعی
کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی نشر میلکان قطع رقعی

کتاب کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی نشر میلکان قطع رقعی

معرفی کتاب کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی نشر میلکان قطع رقعی

(2)
کتاب کفش باز (خاطرات بنیان گذار نایکی)، اثر فیل نایت ، با ترجمه شورش بشیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 259,000 3%

251,230

259,000 3% 251,230

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
14%
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی اثر فیل نایت. ترجمه شورش بشیری. نشر میلکان منتشر شده است

    زبان اصلی این کتاب را می توانید از طریق لینک زیر خرید کنید.

    mehrabanshop.ir

مشخصات محصول

نویسنده: فیل نایت ویرایش: -
مترجم: شورش بشیری تعداد صفحات: 352
انتشارات: میلکان وزن: 360
شابک: 9786007845653 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کسب و کار،کارآفرینی،بهترین کتاب مدیریتی سال 2016 به انتخاب آمازون و بیل گیتس،وارن بافت)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب در اين کتاب مخاطبان داستان رسيدن به خواسته‌ها و آرزوها را مي‌خوانند؛ راهنماي از هيچ به‌ همه‌چيز رسيدن، راهنماي گوش دادن به صداي قلب و دويدن دنبال آرزوها؛ داستان هدر ندادن استعداد. اين کتاب نه‌تنها راهنمايي براي اهالي کسب‌وکار و مديريت است، بلکه براي هر خواننده‌اي که به خود و آرزوهايش ايمان دارد خواندني است؛ زندگي‌نامه‌اي که جنگيدن و دست نکشيدن را مي‌آموزد .فيل نايت مؤسس و بنيان‌گذار نايکي که پانزدهمين ثروتمند دنياست. در اين کتاب داستان خلق برند نايکي نوشته شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فیل نایت

فیل نایت

در حال حاضر مطلبی درباره فیل نایت نویسنده کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی نشر میلکان قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شورش بشیری

در حال حاضر مطلبی درباره شورش بشیری مترجم کتاب کفش باز خاطرات بنیان گذار نایکی نشر میلکان قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شورش بشیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید