محکم در آغوشم بگیر
محکم در آغوشم بگیر محکم در آغوشم بگیر

فروش ویژه

کتاب محکم در آغوشم بگیر

معرفی کتاب محکم در آغوشم بگیر

(7)
کتاب محکم در آغوشم بگیر (هفت گفت و گو برای یک عمر زندگی با عشق)، اثر سو جانسن ، با ترجمه سمانه پرهیزکاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 215,000 26%

159,100

215,000 26% 159,100

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
6%
(1)
6%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب محکم در آغوشم بگیر اثر سو جانسون ترجمه سمانه پرهیزکاری نشر میلکان منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: سو جانسن ویرایش: -
مترجم: سمانه پرهیزکاری تعداد صفحات: 248
انتشارات: میلکان وزن: 230
شابک: 9786007443590 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

محکم در آغوشم بگیر، کتابی است که توسط سو جانسون، روانشناس بالینی و متخصص در زمینه زوج درمانی نوشته شده است. این کتاب بر اساس تحقیقات و تجربه او در کار با زوج هایی است که برای حفظ روابط خود تلاش می کنند.

موضوع اصلی کتاب نظریه دلبستگی است که نشان می‌دهد انسان‌ها نیاز ذاتی به ارتباط عاطفی و امنیت با دیگران دارند. جانسون استدلال می کند که این نیاز به دلبستگی به ویژه در روابط عاشقانه مهم است، جایی که شرکا برای حمایت عاطفی و اعتبار به یکدیگر تکیه می کنند.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. در بخش اول، جانسون علم پشت نظریه دلبستگی و چگونگی کاربرد آن در روابط عاشقانه را توضیح می‌دهد. او همچنین رویکرد درمانی متمرکز بر عاطفی (EFT) خود را معرفی می‌کند که بر کمک به زوج‌ها در شناسایی و بیان احساسات خود در یک محیط امن و حمایت‌کننده تمرکز دارد.

در قسمت دوم کتاب، جانسون توصیه های عملی برای زوج هایی ارائه می دهد که می خواهند روابط خود را بهبود بخشند. او استراتژی های خاصی را برای بهبود ارتباطات، مدیریت تعارض و ایجاد صمیمیت ارائه می دهد. او همچنین تمریناتی را ارائه می دهد که زوج ها می توانند با هم انجام دهند تا پیوند عاطفی خود را تقویت کنند.

در بخش پایانی کتاب، جانسون به برخی از چالش‌های رایجی که زوج‌ها با آن‌ها روبه‌رو هستند، مانند خیانت، از دست دادن اعتماد و مسائل جنسی می‌پردازد. او راهنمایی هایی را در مورد نحوه گذر از این چالش ها و در عین حال حفظ یک ارتباط عاطفی قوی با شریک زندگی خود ارائه می دهد.

به طور کلی، محکم در آغوشم بگیر یک راهنمای روشنگر و کاربردی برای هر کسی است که می خواهد رابطه عاشقانه خود را بهبود بخشد. این دیدگاه جدید در مورد اینکه چگونه می توان نظریه دلبستگی را برای کمک به زوج ها در ایجاد پیوندهای عاطفی قوی تر و غلبه بر چالش های رایج به کار برد، ارائه می دهد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب در اين كتاب دكتر «سو جانسن» برنامه درماني خود؛ يعني درمان هيجان‌محور زوج‌ها را معرفي مي‌كند. وي با نگاهي موشكافانه رابطه بين آدم‌ها به‌ويژه زوج‌ها را مورد بررسي قرار مي‌دهد و به شما مي‌آموزد كه راه تقويت يا نجات يك رابطه ايجاد دوباره پيوند عاطفي امن است. از نظر او ابراز احساسات همان گمشده‌اي است كه وجودش براي يك رابطه سالم ضروري است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سو جانسن

سو جانسن

در حال حاضر مطلبی درباره سو جانسن نویسنده محکم در آغوشم بگیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سمانه پرهیزکاری

در حال حاضر مطلبی درباره سمانه پرهیزکاری مترجم کتاب محکم در آغوشم بگیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سمانه پرهیزکاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید