بنر بالای صفحه
مجموعه خانه هنری
مجموعه خانه هنری مجموعه خانه هنری

فروش ویژه

کتاب مجموعه خانه هنری

معرفی کتاب مجموعه خانه هنری

(5)
کتاب مجموعه خانه هنری (6جلدی،باقاب،گلاسه)، اثر فیلیپ آردر ، با ترجمه محمود مزینانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 474,000 29%

336,540

474,000 29% 336,540

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
7%
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فیلیپ آردر ویرایش: -
مترجم: محمود مزینانی تعداد صفحات: 352
انتشارات: پیدایش وزن: 830
شابک: 9786222440077 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پک خانه هنری – پر از دانش و سرگرمی، مجموعه‌ای ۶ جلدی علمی برای کودکان است. این مجموعه نوشته‌ی فیلیپ آردر است و محمود مزینانی آن را به زبان شیرین فارسی ترجمه کرده است.


مجموعه‌ای علمی با زبان طنز که برای کودکان 9+ سال منتشر شده است.


خانه هنری، یک خانه عجیب و غریب است. هرکس به خانه هنری وارد می‌شود، هم می‌خندد و هم می‌ترسد و هم یک عالمه چیز تازه یاد می‌گیرد. در واقع خانه هنری خانه علم و دانش است. این مجموعه‌ی کمیک استریپ، ... کودکان را با موضوعات تاریخی و علمی آشنا می‌سازد.


هِنری پسری است که در این خانه‌ی عجیب زندگی می‌کند. مایک گوردن تصویرگر این کتاب، به همراه فیلیپ آردر نویسنده‌ی آن، دو شخصیت اصلی دیگر این مجموعه هستند که به خانه‌ی هنری رفت و آمد دارند و اتفاقات و ماجراجویی‌های خانه هنری و دانستنی‌های علمی را با یادداشت‌ها و طرح‌های خود برای خواننده، تعریف می‌کنند. موضوعاتی همچون تاریخچه‌پیدایش دایناسورها، آناتومی بدن انسان، فضا و یا حتی بندپایان و مصری‌های باستان. آردر با روایت اتفاقات عجیب و ماجراجویانه، که آن را با طنز آمیخته است، موضوعات علمی و تاریخی را برای کودکان ساده می‌کند.


 


عناوین جلدهای این مجموعه عبارتند از:



منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

سلام. من هنری هستم! به خانه‌ی من خوش آمدید! توی این خانه هر اتفاقی ممکن است بیفتد که معمولا اتفاق هم می‌افتد. من عاشق سر درآوردن از چیزهای مختلفم. سگم موتبال هم درست مثل خود منه … البته من عاشق خوراکی هم هستم!


آدم اصلا نمی‌داند پشت در بعدی یا گوشه و کنار خانه‌ی من چه چیزی در انتظارشه، اما جاگرز سرایدار معمولا حواسش به همه چیز هست. کاملا درسته! مهمان‌های زیادی داری هم به این خانه رفت و آمد دارند که … همه‌ی آنها انسان نیستد، مثل من! برای همین اصلا تعجبی ندارد که در اینجا هر روز باید در انتظار یک ماجراجویی بزرگ بود!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فیلیپ آردر

فیلیپ آردر

در حال حاضر مطلبی درباره فیلیپ آردر نویسنده مجموعه خانه هنری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمود مزینانی

محمود مزینانی
تولد : ۱۳۴۵

محمد مزینانی، مترجم متولد ۱۳۴۵ است.
وی کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی از دانشگاه هنر دانشگاه تهران دارد. عمده فعالیت مزینانی در ترجمه کتاب‌های کودکان و نوجوانان است.
ترجمه‌ها:
مجموعه آزمایش‌های شگفت‌انگیز/ نیک آرنولد
هیولاهای میکروسکوپی/ نیک آرنولد
زنگ شیرین‌کاری/ دن گاتمن

محمود مزینانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید