بنر بالای صفحه
مینیمالیسم دیجیتال نشر میلکان
مینیمالیسم دیجیتال نشر میلکان

فروش ویژه

کتاب مینیمالیسم دیجیتال نشر میلکان

معرفی کتاب مینیمالیسم دیجیتال نشر میلکان

(5)
کتاب مینیمالیسم دیجیتال (یافتن زندگی متمرکز در یک جهان پرهیاهو)، اثر کال نیوپورت ، با ترجمه سمانه پرهیزگاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 29%

124,250

175,000 29% 124,250
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نوآوری تکنولوژی اطلاعات اینترنت جنبه‌های اجتماعی

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
34%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
17%
قیمت قبل
(4)
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
27%
قیمت قبل
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مینیمالیسم دیجیتال؛یافتن زندگی متمرکز در یک جهان پرهیاهو نوشته کال نیوپورت، خالق کتاب پرفروش کار عمیق است، کال نیوپورت در این کتاب مینیمالیسم دیجیتال را به دنیای شخصی ما می‌آورد و راه حل تمرکز داشتن در جهانی را که روز به روز آشفته‌تر می‌شود، آموزش می‌دهد. خلاصه کتاب مینیمالیسم دیجیتال
    کال نیوپورت در این کتاب فلسفه‌ای را برای استفاده از فناوری معرفی می‌کند که زندگی‌های زیادی را بهبود بخشیده است. او با بررسی نمونه‌های متنوعی از زندگی‌های واقعی- از کشاورزان تا برنامه‌نویس‌ها، شیوه‌های رایج مینیمالیست‌های دیجیتال و ایده‌های حمایت‌کننده
...
  • آنها را شناسایی می‌کند. او در کتابش نشان می‌دهد که چگونه مینیمالیست‌های دیجیتال روابط خود را با شبکه‌های اجتماعی بازنگری می‌کنند و لذت‌های خارج از دنیای دیجیتال را از نو کشف می‌کنند. در نهایت نیوپورت در مینیمالیسم دیجیتال، راهبردهایی را به ما معرفی می‌کند که بتوانیم آنها را در زندگی روزمره‌مان بگنجانیم. او از ما می‌خواهد این راهبردها را که پاکسازی دیجیتال نام دارند در سی‌ روز در زندگی عملی کنیم تا بتوانیم کنترل امورمان را دوباره به دست بگیریم.
    کتاب مینیمالیسم دیجیتال دو بخش دارد. در بخش اول فلسفهٔ زیربناییِ مینیمالیسمِ دیجیتال توضیح داده شده است و بخش دومِ این کتاب نگاهی دقیق‌تر به ایده‌هایی‌ست که به شما در پیش‌گرفتنِ سبکِ زندگیِ ساده و مینیمالیستی کمک می‌کنند.
    قصد نهایی نیوپورت در این کتاب گفتن این نکته است که فناوری نه خوب است و نه بد، مهم این است که بتوانیم از آن در راه اهداف و ارزش‌هایمان استفاده کنیم، نه این که اجازه دهیم فناوری از ما استفاده کند.

مشخصات محصول

نویسنده: کال نیوپورت ویرایش: -
مترجم: سمانه پرهیزگاری تعداد صفحات: 221
انتشارات: میلکان وزن: 230
شابک: 9786226573467 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های اجتماعی،اینترنت،اطلاعات،فناوری،نوآوری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب نويسنده در اين كتاب فلسفه‌اي را براي استفاده از فناوري معرفي مي‌كند كه زندگي‌هاي بي‌شماري را بهبود بخشيده است. وي با بررسي نمونه‌هاي متنوعي از زندگي واقعي - از كشاورزان «آميش» گرفته تا پدر و مادرهاي به ستوه آمده و برنامه‌نويسان سيليكان ولي - شيوه‌هاي متداول مينيماليست‌هاي ديجيتال و ايده‌هاي حمايت‌كننده آن‌ها را شناسايي مي‌كند و نشان مي‌دهد كه چگونه مينيماليست‌هاي ديجيتال در روابطشان با شبكه‌‌هاي اجتماعي بازنگري كرده و لذت‌هاي دنياي برون خط را دوباره كشف مي‌كنند و از طريق دوره‌هاي منظم خلوت‌گزيني ارتباط با خود ... دروني‌شان را دوباره مي‌سازند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کال نیوپورت

کال نیوپورت

در حال حاضر مطلبی درباره کال نیوپورت نویسنده مینیمالیسم دیجیتال نشر میلکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سمانه پرهیزگاری

در حال حاضر مطلبی درباره سمانه پرهیزگاری مترجم کتاب مینیمالیسم دیجیتال نشر میلکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سمانه پرهیزگاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید