روان شناسی بازی
روان شناسی بازی

کتاب روان شناسی بازی

معرفی کتاب روان شناسی بازی

(4)
کتاب روان شناسی بازی، اثر قاسم عسکری زاده ، با ترجمه مترجم نفیسه فرخیمحسن لعلیعصمت مقصودی گنجه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات امیرکبیر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 3%

145,500

150,000 3% 145,500

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست کتاب روان شناسی بازی
    فصل اول : تعریف بازی و تاریخچه آن
    فصل دوم : بازی و نظریه های آن
    فصل سوم : بازی و اهمیت آن
    فصل چهارم : بازی و انواع آن
    فصل پنجم : بازی و سلامت جسمانی
    فصل ششم : بازی و بهداشت روانی
    فصل هفتم : بازی و پیامدهای محرومیت از آن
    فصل هشتم : بازی و کودکان با نیازهای ویژه
    فصل نهم : کودک و اسباب بازی
    فصل دهم : بازی در حیوانات

مشخصات محصول

نویسنده: قاسم عسکری زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم نفیسه فرخیمحسن لعلیعصمت مقصودی گنجه تعداد صفحات: 279
انتشارات: امیرکبیر وزن: 395
شابک: 9789640013274 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1402

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بریده ای از کتاب در فصل سومبرنامه ریزی فعالیت ها برای کودکانکودکان سنین مختلف نیازهای مختلفی دارند. این نیاز ها با مراحل رشد و نمو هر کودک مطابقت دارند. باید به خطر داشت که دو کودک با سن یکسان , میتوانند در بعضی چیزها مشابه باشند اما در چیزهای دیگر متفاوت.سعی کنید خصوصیات منحصر به فرد هر کودک را درک کنید. این کمک میکند کودکان احساس خوبی درباره خودشان داشته باشند. این موضوع همچنین به شما کمک خواهد کرد فعالیت هایی که از نظر رشد برای هر کودک مناسب هستند را برنامه ریزی کنید. فعالیت های مناسب در عین حال که لذت بخش و شادی آفرین هستند به یادگیری کودکان بسیار کمک میکنند. بیشتر کودکان به انسجام و هماهنگی در برنامه هایشان نیاز دارند. روی فعالیت های برنامه ریزی شده بهتر میشود کار کرد. سعی کنید برنامه کار روزانه را طوری تدوین کنید که هم کودک و هم خودتان بتوانید هر روز باید چه فعالتی انجام دهید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

قاسم عسکری زاده

قاسم عسکری زاده

در حال حاضر مطلبی درباره قاسم عسکری زاده نویسنده روان شناسی بازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم نفیسه فرخیمحسن لعلیعصمت مقصودی گنجه

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم نفیسه فرخیمحسن لعلیعصمت مقصودی گنجه مترجم کتاب روان شناسی بازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم نفیسه فرخیمحسن لعلیعصمت مقصودی گنجه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید