بنر بالای صفحه
مدیریت رفتار سازمانی نشر امیرکبیر
مدیریت رفتار سازمانی نشر امیرکبیر

کتاب مدیریت رفتار سازمانی نشر امیرکبیر

معرفی کتاب مدیریت رفتار سازمانی نشر امیرکبیر

(2)
کتاب مدیریت رفتار سازمانی (کاربرد منابع انسانی)، اثر پال هرسی - کنت بلانجارد ، با ترجمه دکتر علی علاقه بند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات امیرکبیر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 165,000 1%

163,350

165,000 1% 163,350
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(5)
13%
(2)
3%
(2)
8%
قیمت قبل
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مدیریت رفتار سازمانی کاربرد منابع انسانی اثر پال هرسی، کنت بلانچارد ترجمه علی علاقه بند از نشر امیرکبیر منتشر شده است. 
    درباره کتاب مدیریت رفتار سازمانی کاربرد منابع انسانی
    کتاب حاضر چارچوب مفهومی سودمندی از ترکیب و یگانه سازی مفاهیم و نظریه های رفتاری ارائه میدهد که میتواند دست اندرکاران مدیریت را در تشخیص موقعیت های سازمانی و فهم مدیریت رفتار سازمانی یاری رساند. این کتاب با تمرکز بر مطالعه رفتار افراد انسان به مثابه اجزای اصلی سازمان ها , به بررسی ویژگی های روان شناختی انسان , کنش متقابل فرد, و انگیزش و رهبری میپردازد.

مشخصات محصول

نویسنده: پال هرسی - کنت بلانجارد ویرایش: -
مترجم: دکتر علی علاقه بند تعداد صفحات: 224
انتشارات: امیرکبیر وزن: 330
شابک: 9789640001189 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پال هرسی - کنت بلانجارد

پال هرسی - کنت بلانجارد

در حال حاضر مطلبی درباره پال هرسی - کنت بلانجارد نویسنده مدیریت رفتار سازمانی نشر امیرکبیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر علی علاقه بند

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر علی علاقه بند مترجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی نشر امیرکبیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر علی علاقه بند

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید