بنر بالای صفحه
راز نویسنده
راز نویسنده راز نویسنده

فروش ویژه

کتاب راز نویسنده

معرفی کتاب راز نویسنده

(2)
کتاب راز نویسنده (داستان های ایتالیایی قرن 20-28)، اثر دینو بوتزاتی ، با ترجمه نادیا معاونی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کتاب خورشید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 26%

44,400

60,000 26% 44,400
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز ایتالیا جایزه استرگا

محصولات مرتبط

(6)
25%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: دینو بوتزاتی ویرایش: -
مترجم: نادیا معاونی تعداد صفحات: 152
انتشارات: کتاب خورشید وزن: 175
شابک: 9789647081863 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات ایتالیا،برنده جایزه ادبی استرگا)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دینو بوتزاتی

دینو بوتزاتی

زادۀ سال ۱۹۰۶ در سان پلگرینو در حومۀ بلونو. بوتزاتی پیوستگی جالبی هم با کشورمان دارد و از روی مطرح‌ترین رمان او، بیابان تاتارها، فیلمی ساخته شده است که تصویربرداری آن، در مجموعۀ تاریخی ارگ بم بوده است.

نام بوتزاتی ونیزی با همان اولین رمانش، یعنی بارنابوی کوهستان‌ها، بر سر زبان‌ها افتاد. این کتاب چنان محبوب شد که نام این نویسنده را در میان منتقدان و مخاطبان، به یکسان به اذهان سپرد.

جایزۀ استرگا، که یکی از مطرح‌ترین جوایز ادبی کشور ایتالیاست، در سال ۱۹۵۸، انتظار بوتزاتی را می‌کشید، که کتاب شصت داستان باعث شد در نهایت، این جایزه در دستان بوتزاتی قرار گیرد.

همچنین ازجمله دیگر رکوردهای دینو بوتراتی، آن است که در سال ۱۹۶۰، نخستین رمان علمی-تخیلی تاریخ ادبیات ایتالیا به قلم او به چاپ رسید.

دینو بوتزاتی نویسنده‌ای است که محبوب فیلم‌سازان هم بوده. بسیاری از نوشته‌های او تاکنون منبع اقتباسی فیلم‌سازان گوناگون نیز بوده است.

مثلاً والریو زورلینی بیابان تاتارها را، که به‌نوعی شاید ستایش‌شده‌ترین رمان اوست، به فیلم تبدیل کرده است. همچنین ماریو برنتا، براساس رمان بارنابوی کوهستان، فیلم اقتباسی درخشانی ساخته است.

سفر به دوزخ، راز جنگل پیر، راز نویسنده، سلطۀ خرس‌ها بر سیسیل و کولومبره ازجمله دیگر آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نادیا معاونی

در حال حاضر مطلبی درباره نادیا معاونی مترجم کتاب راز نویسنده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نادیا معاونی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید