بنر بالای صفحه
آینده ممکن
آینده ممکن

فروش ویژه

کتاب آینده ممکن

معرفی کتاب آینده ممکن

(2)
کتاب آینده ی ممکن (مانیفستی برای جهانی سخاوتمندتر)، اثر ینسی استریکلر ، با ترجمه شایان تقی نژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 168,000 26%

124,320

168,000 26% 124,320

محصولات مرتبط

(2)
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
8%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ینسی استریکلر ویرایش: -
مترجم: شایان تقی نژاد تعداد صفحات: 235
انتشارات: آموخته وزن: 225
شابک: 9786226650540 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرمایه داری،ارزش ها،سخاوتمندی و اوضاع اجتماعی کشورهای غربی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب چشم‌اندازی است از ساختن جامعه‌ای فراتر از پول و به حداکثر رساندن ارزش‌هایی که باعث می‌شوند زندگی ارزش زندگی داشته باشد. کتاب در دو بخش تدوین شده است. در بخش اول این مسائل بررسی می‌شوند: چگونه به دنیای امروز رسیده‌ایم؟ بیشینه‌سازی مالی از کجا آمده و چه تاثیری روی سیاست، سینما، یا حتی فروشگاه‌های محله‌مان داشته است؟ در بخش دوم، شیوه جدیدی برای فکرکردن به ارزش‌های‌مان پیشنهاد می‌شود. در بخش پیوست و یادداشت‌ها هم ایده‌ها و فرآیندهای فکری نهفته در این کتاب، عمیق‌تر بررسی می‌شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ینسی استریکلر

ینسی استریکلر

در حال حاضر مطلبی درباره ینسی استریکلر نویسنده آینده ممکن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شایان تقی نژاد

در حال حاضر مطلبی درباره شایان تقی نژاد مترجم کتاب آینده ممکن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شایان تقی نژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید