بنر بالای صفحه
روایت های هولناک 2
روایت های هولناک 2 روایت های هولناک 2

فروش ویژه

کتاب روایت های هولناک 2

معرفی کتاب روایت های هولناک 2

(5)
کتاب روایت های هولناک 2 (کشتی نفرین شده (ادبیات وحشت))، اثر کریس پریستلی ، با ترجمه سیما تقوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 26%

96,200

130,000 26% 96,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

ژانر وحشت و ترسناک

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
1%
(4)
23%
(4)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کریس پریستلی ویرایش: -
مترجم: سیما تقوی تعداد صفحات: 296
انتشارات: پیدایش وزن: 240
شابک: 9786222440459 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کشتی نفرین‌شده عنوان جلد دوم از مجموعه وحشت روایت‌های هولناک نوشته کریس پریستلی است. این کتاب نخستین بار با عنوان اصلی Tales of Terror from the Black Ship در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. نشر پیدایش این رمان را با ترجمه سیما تقوی از دسته‌ی رمان نوجوان و ادبیات وحشت منتشر کرده است.


مجموعه روایت‌های هولناک مجموعه‌ای سه جلدی در ژانر ... وحشت است که برای نوجوانان 14+ سال از دسته رمان نوجوان و ادبیات وحشت منتشر شده است.


عناوین مجموعه روایت هولناک



  • عمو مونتاگ

  • کشتی نفرین‌شده

  • تونل مخوف


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

از وقتی چشم باز کرده بودم صخره‌های عظیم و مرتفع باستانی را دیده بودم که مانند سدی استوار، در مقابل خروشان اقیانوس قد علم کرده بودند. صخره‌هایی قدیمی و باستانی که مسافرخانه‌ی قدیمی ما روی آن بنا شده بود. مسافرخانه‌ای که در اصل هم خانه و هم محل کسب درآمد ما بود.


صخره‌ها آن‌قدر قدیمی بودند که برخورد امواج طی سالیان سال اطراف‌شان را فرسوده و ویران کرده و درست مانند سیبی که از اطراف گاز زده شده بود، در نهایت به محدوده‌ای کوچک می‌رسید. همان محدوده‌ی کوچکی که مسافرخانه‌ی ما رویش بنا شده بود. تنها راه ارتباطی ما با دنیای بیرون،‌ دهکده و الباقی ... زمین‌های کورن‌وال مسیری سنگی و باریک بود که صخره‌های عملا جداافتاده از زمین‌های اصلی را به مسیر دهکده متصل می‌کرد.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

مهمان‌خانه‌ای که درست بالای صخره‌های منتهی به خلیجی خروشان قرار گرفته، طوفانی سهمگین که زمین و زمان را درمی‌نوردد و کم مانده خانه‌ها را از جا بکند، بیماری عجیب و ناگهانی که به جان کتی و برادرش اتان افتاده و پدرشان که در این طوفان سهمگین برای آوردن دکتر به دهکده می‌رود… هیچ چیز هیچ وقت آن طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود. غریبه‌ای در خانه‌شان را می‌زند و التماس می‌کند که به او پناه بدهند. اما او کیست؟ چرا این غریبه‌ این قدر داستان می‌داند و طوری رفتار می‌کند که انگار بچه‌ها را از قبل می شناسد؟ چرا پدرشان برنمی‌گردد؟

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریس پریستلی

کریس پریستلی

در حال حاضر مطلبی درباره کریس پریستلی نویسنده روایت های هولناک 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سیما تقوی

در حال حاضر مطلبی درباره سیما تقوی مترجم کتاب روایت های هولناک 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سیما تقوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید