بنر بالای صفحه
اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف
اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف

کتاب اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف

معرفی کتاب اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف

(2)
کتاب اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف (خودیاری 3)، اثر محمد قهرمانی - زهره قادری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات ندای کادح ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
15%
(2)
34%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمد قهرمانی - زهره قادری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 204
انتشارات: ندای کادح وزن: 243
شابک: 9786009580637 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است به تالیف مشترک دکتر محمد قهرمانی خُرم و زهره قادری و چاپ انتشارات ندای کادح.

اگر شما توانایی‌های خود را باور ندارید و خود را کمتر از دیگران می‌دانید و در مواجهه با آنها نظرتان را بیان نمی‌کنید، به دلیل آن است که از طرد شدن توسط دیگران ناراحت و غمگین می‌شوید و احساس بی‌ارزش بودن می‌کنید؛ یا مغرور و خود شیفته هستید و خود را بهتر و بالاتر از دیگران می‌دانید و به خانواده، مدرک تحصیلی، پول، لباس، ماشین و… خود می‌بالید. با اینکه می‌دانید اعتماد به نفس ندارید اما تظاهر می‌کنید که آن را دارید، خواندن و عمل کردن به راهکارهای این کتاب برای ... شما مفید است.

محد قهرمانی خُرم می‌نویسد: پیش از آشنایی با دنیای روانشناسی، وقتی عبارت اعتماد به نفس را می‌شنیدم یا می‌خواندم، فکر می‌کردم که افراد دارای اعتماد به نفس با افراد معمولی بسیار متفاوت‌اند و از آغاز زندگی‌شان اعتماد به نفس بالایی داشته‌اند.

هنگامی که با دنیای روان‌شناسی آشنا شدم، دریافتم که اعتماد به نفس نه تنها ارثی نیست، بلکه یک مهارت است و می‌توان آن را به دست آورد.
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که من را برای نوشتن این کتاب مصمم‌تر کرد، مشاوره با مراجعانی بود که از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌بردند و گمان می‌کردند که هیچ‌گاه نمی‌توانند به اعتماد به نفس دست یابند.

همچنین، برعکس آن‌ها افرادی بودند که وقتی به دفتر مشاوره ما می‌آمدند با خود فکر می‌کردند که دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. در جامعه درباره‌ی چنین افرادی می‌گویند؛ از دماغ فیل افتاده! یا خودش را دختر/پسر فلان‌الدوله می‌داند!

آنها در زیر چتر غرور یا ثروت، تحصیلات بالا، شغل و درآمد بالا، عنوان خانوادگی، ظاهر و لباس‌های مجلل، ماشین‌های گران‌قیمت و زندگی در بهترین منطقه‌ی شهر برای خود شان و احترام می‌خریدند و بابت آن‌ها به خودشان می‌بالیدند و به ذهنشان هم نمی‌رسید که شاید دردشان کمبود اعتماد به نفس یا اعتماد به نفس کاذب است. اگر آنها این امکانات را از دست می‌دادند، به سادگی خودشان را می‌باختند، چون چیزی از خود نداشتند.

کتابِ حاضر که از مجموعه‌ی کتاب‌های خودیاری است، با هدف افزایش آگاهی و اعتماد به نفس نگاشته شده است.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

اولین قدم در به دست آوردن عزت نفس و اعتماد به نفس واقعی شناختن ویژگی‌های خود –نقاط ضعف و قوت- و شرایط موجود –امکانات و کمبودها-است. در این صورت می‌توانیم در برابر انتقادات و قضاوت‌های دیگران و اتفاقات ناگوار زندگی عصبانی و دلسرد نشویم. همچنین می‌توانیم به جای سرزنش و تحقیر کردن خود، از شرایط و ویژگی‌های خود برای رسیدن به موفقیت، پیشرفت و داشتن احساسی بهتر استفاده کنیم.

لازم است بدانیم که جهان هستی، موجودات و پدیده‌های اسرارآمیز آن بر اساس نظم، دلیل و مفهوم آفریده شده‌اند. خداوند برای آفریدن ما انسان‌ها به خود بالیده است. پس لازم است که در ... جست‌وجوی نشانه‌هایی باشیم که قانونمندی، نظم و هدف مثبت جهان را نشان می‌دهد.

وقتی که در طبیعت هستیم، بهتر است که با دقت و تفکر بیشتری به این نشانه‌ها توجه کنیم تا به واسطه‌ی آن‌ها به عشق خدا نسبت به خود و جهان و همچنین ارزشی که برای ما و جهان قائل است پی ببریم.

بنابراین، یکی از ویژگی‌های افرادی که اعتماد به نفس واقعی دارند این است که در عین آگاهی از ضعف‌‌ها و توانایی‌هایشان، برای خود ارزش قائلند و از بیان نقاط ضعفشان برای دیگران نگران نمی‌شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد قهرمانی

محمد قهرمانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد قهرمانی نویسنده اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


زهره قادری

زهره قادری

در حال حاضر مطلبی درباره زهره قادری نویسنده اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید