بنر بالای صفحه
سی دی 440 گام به سوی شکوفایی
سی دی 440 گام به سوی شکوفایی سی دی 440 گام به سوی شکوفایی

سی دی 440 گام به سوی شکوفایی

معرفی سی دی 440 گام به سوی شکوفایی

(2)
سی دی 440 گام به سوی شکوفایی (جاده خوشبختی را چگونه طی کنیم؟)، اثر طیب رشید - افروز انجم ، با ترجمه زهره قربانی - مهتاب بیات ریزی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سایه سخن ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 15,000 1%

14,850

15,000 1% 14,850

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: طیب رشید - افروز انجم ویرایش: -
مترجم: زهره قربانی - مهتاب بیات ریزی تعداد صفحات:
انتشارات: سایه سخن وزن: 37
شابک: 396423353008 تیراژ:
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار -
نوع جلد : سایر

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(با صدای:آرزو جوادی،حاوی 1حلقه سی دی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

طیب رشید

طیب رشید

در حال حاضر مطلبی درباره طیب رشید نویسنده سی دی 440 گام به سوی شکوفایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


افروز انجم

افروز انجم

در حال حاضر مطلبی درباره افروز انجم نویسنده سی دی 440 گام به سوی شکوفایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهره قربانی

در حال حاضر مطلبی درباره زهره قربانی مترجم کتاب سی دی 440 گام به سوی شکوفایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهره قربانی

مهتاب بیات ریزی

در حال حاضر مطلبی درباره مهتاب بیات ریزی مترجم کتاب سی دی 440 گام به سوی شکوفایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهتاب بیات ریزی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید