بنر بالای صفحه
ظلمت آشکار
ظلمت آشکار

فروش ویژه

کتاب ظلمت آشکار

معرفی کتاب ظلمت آشکار

(4)
کتاب ظلمت آشکار (خاطرات افسردگی)، اثر ویلیام استایرن ، با ترجمه افشین رضاپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ماهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 26%

44,400

60,000 26% 44,400

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
16%
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
8%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ظلمت آشکار خاطرات افسردگی اثر ویلیام استایرن ترجمه افشین رضا پور نشر ماهی منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام استایرن ویرایش: -
مترجم: افشین رضاپور تعداد صفحات: 72
انتشارات: ماهی وزن: 66
شابک: 9789649971735 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نویسندگان آمریکایی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب افسردگی اختلالی ذهنی است و رنجی چنان رازآلود و دیرفهم ـ برای هوش متوسط ـ که به وصف درنمی‌آید. بنابراین برای آنها که به رغم اندوه درونی شدت آن را نچشیده‌اند، همواره درک ناشدنی باقی می‌ماند. «اندوهی» که مردم گه‌گاه گرفتارش می‌شوند و با مشکلات روزمره پیوند خورده، چنان رایج است که در شکل مصیبت‌بارش به علایم بیماری منجر می‌شود. بیش‌تر گرفتاران افسردگی‌ها، حتی جان‌فرساترین افسردگی‌ها، نجات می‌یابند و همچون دیگران از آن پس شادمان زندگی می‌کنند. افسردگی شاید غیر از خاطرات هراس‌انگیزی که برجای می‌نهد، هیچ زخم ماندگاری وارد ... نمی‌کند. برای آنها که در جنگل تاریک افسردگی اقامت کرده‌اند و عذاب توجیه‌ناپذیر آن را می‌شناسند، بازگشتشان از مغاک بی‌شباهت به معراج شاعر نیست که کشان‌کشان از اعماق تاریک جهنم بیرون می‌آید و در جهانی که خود «جهان تابناک» اش می‌نامد، ظاهر می‌شود. در این‌جا هرکس که به سلامت بازگشته، تقریبا همیشه توان لذت و آرامش را بازیافته و این شاید جبران زیان‌تحمل یاس و ناامیدی باشد. کتابچة حاضر شامل خاطرات نویسنده‌ای آمریکایی به نام «ویلیام استایرن» (1925-2006 م) هنگام گرفتار شدن به بیماری افسردگی و اختلالات روانی و عاطفی است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام استایرن

ویلیام استایرن

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام استایرن نویسنده ظلمت آشکار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

افشین رضاپور

در حال حاضر مطلبی درباره افشین رضاپور مترجم کتاب ظلمت آشکار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

افشین رضاپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید