بنر بالای صفحه
هیس گل ها خواب اند
هیس گل ها خواب اند هیس گل ها خواب اند

فروش ویژه

کتاب هیس گل ها خواب اند

معرفی کتاب هیس گل ها خواب اند

(2)
کتاب هیس!گل ها خواب اند (شعر ما،مجموعه شعر85)، اثر مرتضی امیری اسفندقه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شهرستان ادب ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 26%

37,000

50,000 26% 37,000

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
1%
(12)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مرتضی امیری اسفندقه ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 168
انتشارات: شهرستان ادب وزن: 190
شابک: 9786008145929 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شعر فارسی،قرن 14)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب مجموعه‌ اشعاری است که در قالب شعر نیمایی سروده شده‌اند و شاعر نام آن‌ها را نیمایی‌واره گذاشته است؛ البته فصل پنجم کتاب دربردارنده سه غزل‌واره و هشت رباعی نیز هست. نام بعضی از نیمایی‎واره‌ها به این ترتیب است: «شناسنامه»، «وقت»، «شعر» و نام غزل‌واره‌ها: «فواره‌ها»، «محله» و «درود و دعا». «سرگرم ندارد به پر خویش خروس»، «نه آمده‎ام که نعل وارونه بزنم» و «ای آتش! ای شکوه شاد و روشن»، نام سه رباعی از این مجموعه است. در نیمایی‌واره اول، شاعر خودش را معرفی می‎کند. او از سوی مادر سبز و سیراب است و از سوی پدر کویری، آنجا که مزد زندگانی، مرگ‌های ... ناگهانی است!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مرتضی امیری اسفندقه

مرتضی امیری اسفندقه

در حال حاضر مطلبی درباره مرتضی امیری اسفندقه نویسنده هیس گل ها خواب اند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید