ماجراهای بدمزه 2
ماجراهای بدمزه 2

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب ماجراهای بدمزه 2

معرفی کتاب ماجراهای بدمزه 2

(2)
کتاب ماجراهای بدمزه 2 (مثل خوردن آبزالو با همبرگر)، اثر جولی استرتبرگ ، با ترجمه آلا پاک عقیده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 73,000
قیمت ایده بوک: 69,000 25%

51,830

69,000 25% 51,830

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جولی استرتبرگ ویرایش: -
مترجم: آلا پاک عقیده تعداد صفحات: 174
انتشارات: پرتقال وزن: 157
شابک: 9786004628297 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های کودکان انگلیسی،گروه سنی:ج(10تا11سال)،تصویرگر:متیو کوردل)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب زندگی «النور» بعد از رفتن به اردوی تابستانه بدمزه شد. او از اردو متنفر است. اولش النور خیلی هیجان‌زده بود؛ چون رفتن به اردوگاه «والومواپوک» یکی از سنت‌های خانوادگی آن‌هاست. او فکر می‌کرد توی اردو یک عالمه اسمارتیز می‌خورد، اما وقتی به اردوگاه رسید با دیدن حشره‌ها و غذاهای حال به‌هم زن و از همه بدتر کلاس شنا، تصمیم گرفت نقشه‌ای بکشد و از آنجا فرار کند و... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جولی استرتبرگ

جولی استرتبرگ

در حال حاضر مطلبی درباره جولی استرتبرگ نویسنده ماجراهای بدمزه 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آلا پاک عقیده

در حال حاضر مطلبی درباره آلا پاک عقیده مترجم کتاب ماجراهای بدمزه 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آلا پاک عقیده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید